חדשות רעננה

כך הפך קאנטרי רעננה לבירת החוגים של השרון

בתקופה של שמיים סגורים, בידודים וביטולים – יש פינוק אחד שאתם פשוט חייבים לגוף ולנשמה שלכם: ביקור בקאנטרי רעננה.

עם בריכות חדישות, ג'קוזי גדול ומפנק, חדר כושר מתקדם ועשרות חוגים. יצאנו לבקר את הטרנד הממכר

רחובות רעננה די ריקים לאחרונה, זה לא רק בגלל שחצי מדינה בבידוד, זה בעיקר בגלל מזג האוויר שמשאיר חצי מהמשפחות בבתים ושולח את החצי השני לחפש מקומות חמים להעביר בהם את החורף. אחד המקומות המבוקשים ברעננה הוא הקאנטרי הוותיק שהוקם בשנת 1988 ועבר בשנתיים האחרונות מתיחת פנים משמעותית.

הדבר הבולט ביותר בקאנטרי הוא העושר הגדול של החוגים. מדי שבוע מעבירים מיטב המורים והמדריכים בעיר עשרות חוגים, בהיקף של 220 שעות – נתון מרשים שהופך את הקאנטרי לבירת החוגים של השרון.

אין עוד מקום באזור שבו תוכלו למצוא מגוון כל כך רחב של חוגים, בהם: קפוארה, התעמלות קרקע, מחול, בלט, יוגה, קראטה, היפ הופ, יצירה, אירובי, התעמלות גברים, נשים וילדים, פלדנקרייז, ספינינג, פילאטיס, טניס שולחן, מדיטציה וקט רגל.

בקאנטרי מסבירים כי המטרה בהעשרת הפעילות הייתה ליצור מצב שבו במחיר של חוג אחד לילד אתם מקבלים עולם ומלואו. "אין סיפוק גדול יותר מלראות משפחה עם שני ילדים מגיעה לקאנטרי. ילד אחד נכנס לחוג קט רגל, הילדה נכנסת לחוג בלט, האבא הולך לחדר כושר והאמא שוחה בבריכה", אומר חן נוראני בזמן שחולפת על פנינו משפחה שנראית כמעט כמו התיאור שלו. 

אם המשפחה מנופפת לו לשלום והילדים רצים בשמחה אל החוגים. כמי שלצד התפקיד העיתונאי משמשת גם מפעילה לילדים אני יודעת שאי אפשר לזייף חיוך של ילד. כשילד רץ בצורה כזו לחוג זה אומר רק דבר אחד: שהוא מאוד נהנה שם.

"הילדים מרגישים שהקאנטרי זה הבית שלהם", מסביר חן בזמן שאנחנו עוברים בין אולמות החוגים המרשימים. "עובדה ששיעור ההיעדרויות מהחוגים מאוד נמוך, וזה עוד בתקופה של בידודים ומזג אוויר לא נוח. זה אומר דבר אחד: שהילדים לא מוכנים להפסיד אף מפגש וזה מדבר בעד עצמו". 

במשך חצי שעה שבה סקרנו את המקום (בכל זאת 23 דונם זה לא מעט שטח לסקור) ראיתי הרבה פרצופים שמחים – של ילדים ומבוגרים. שיחקתי טניס (או לפחות ניסיתי לחבוט בכדור), התאמנתי בחדר הכושר (לא לפני שמילאתי הצהרת בריאות), התרשמתי מהג'ימבורי הגדול ולא ויתרתי על כניסה לסאונה וטבילה בג'קוזי, שם פגשתי את גיל איצקוביץ, לקוח ותיק ומרוצה. "אני מגיע לכאן כבר שנים, שוחה, מתפנק בג'קוזי. נקי פה, מסודר. אני ממליץ בחום", הוא אומר ומחייך. אמרתי מקודם שילדים לא מזייפים חיוכים של הנאה. זה כנראה נכון גם לגבי הלקוחות היותר מבוגרים של הקאנטרי. בכל מקום ראיתי אנשים מחייכים, רגועים, ופשוט נהנים מהחיים. 

הקאנטרי הוא לא רק בירת החוגים, הוא גם מוסד תרבותי עשיר שמקיים פעילויות תרבות ובידור לכל הגילאים: מופעים, קונצרטים, הצגות, מסיבות חג, הרצאות, קורסים, סדנאות, ריקודים, מרתונים, חגיגות ימי הולדת, שחרית שבת וחג, פעילויות נופש ואתגר. 

בתקופה של חוסר ודאות כלכלית אי אפשר שלא להתייחס לעלויות. במחיר של 125 שקל לחודש לאדם ו-625 שקל לכל המשפחה אין מה להתלבט. אין עוד מקום שמציע תמורה גבוהה כל כך במחיר נמוך כל כך.

חשוב לציין כי הקאנטרי מציע מבצעים מיוחדים לנוער, חיילים, צעירים וגמלאים. בעלי משפחות שחפצים במנוי ישמחו לגלות כי בקאנטרי הזה ילדים עד גיל 14 מקבלים מנוי חינם. אין ספק שהקאנטרי שרואה את השירות לתושב במחירים שווים לכל נפש הוא שינוי מרענן בנוף המקומי. אני בטוח אחזור לבקר, ויש לי הרגשה שאחרי הכתבה הזו גם אתם תרצו להתפנק בקאנטרי – מקום גדול שיש בו הכל. 

קאנטרי רעננה
רחוב הסדנא 15, רעננה
טלפון: 7414745 – 09 

שעות פתיחה: שני – חמישי 05:15-23:00, בימי שישי 05:15-18:00, בשבת 06:30-19:00 ובימי ראשון 18:00-22:00 (חדר כושר בלבד).

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן