חדשות רעננה

ל"ג בעומר ירוק ברעננה!

לציון החג, מעודדת עיריית רעננה את תושבי העיר לקיומן של פעילויות קהילתיות ירוקות וקוראת לאי הבערת מדורות בעיר למען השמירה על איכות הסביבה

רעננה ירוקה גם בל"ג בעומר. כמדי שנה גם השנה קוראת עיריית רעננה לתושבי העיר להמשיך ולשמור על ערכי איכות הסביבה, ומעודדת קיומן של פעילויות קהילתיות ירוקות לציון ל"ג בעומר כחלופה להבערת מדורות.
לציון החג, נרתמת מערכת החינוך העירונית לעידוד קיומם של אירועים כיתתיים ירוקים בסימן השמירה על כדור הארץ ועל רעננה ירוקה. כן תתקיים פעילות ייעודית לבני הנוער ללא תשלום, במסיבת נוער בבריכה העירונית שתיערך במוצ"ש 25.5.24 בשעות 20:30-23:30, ותכלול מתקני מתנפחים D.J ועוד.

כמו כן, לרגל החג תאריך העירייה את שעות הפעילות בכל מתקני ספורטק נווה זמר וספורטק וייצמן, ביום שבת 25.5.24 עד לשעה 24:00 בלילה, וכן ביום ראשון עד השעה 23:00, כולל פעילות מזרקות המים בנווה זמר, שיפעלו להנאת בני הנוער וילדי העיר.
במקביל, למען השמירה על הסדר הציבורי ועל שלומם וביטחונם של תושבי העיר, תאפשר עיריית רעננה קיומן של מדורות מבוקרות בעיר בפיקוח עירוני במתחם ייעודי שייפתח במוצ"ש הקרוב, 25.5.24 בשעה 20:15 וכן ביום ראשון, 26.5.24, החל מהשעה 17:00 במגרש הכורכר הסמוך לאמפי ולמגרש הבייסבול ברחוב ויצמן, מול חניית מגרשי הכדורגל.
הבערת המדורות תתאפשר בעיר במיקום זה ובמועדים אלו בלבד, והעירייה נערכת לקראתן באבטחה מוגברת ובסיורי שטח של כוחות הביטחון ורכבי שטח הכוללים אמצעי כיבוי אש, סיירות הנוער ועוד. העירייה לא תאפשר קיום מדורות במועדים אחרים ובמיקומים שאינם מורשים, ותנקוט במדיניות אכיפה בהתאם. בנוסף, כמו לכל אורך השנה, במתחם הפארק האורבני, ברחוב שיזף, יעמדו לרשות התושבים עמדות מנגלים מוצללות וספסלי פיקניק, לצד מתקני כושר ומתקני משחק לפעוטות ונוער.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן