חדשות רעננה

מהומת הליכוד ברעננה

אירוע השקת קמפיין הליכוד למועצת העיר הפך לזירת קרב בין מתנגדי הרפורמה לאורחי האירוע, רחלי בן ארי סקעת: " אני קוראת לכולם להרגע ולחזור כבוד הדדי ברעננה"

אירוע השקת קמפיין הבחירות של הליכוד ברעננה והרמת כוסית לחג, בהשתתפות השרים ישראל כץ גלית דיסטל אטבריאן, חבר הכנסת דוד ביטן פעילי ליכוד מרעננה מועמד הליכוד מהרצליה רפי קדושים, פעיל הליכוד הותיק מהוד השרון אילן בידני ןתומכים נוספים הפך לזירת קרב בין מתנגדי הרפורמה לתומכי הליכוד. שעה לפני האירוע כבר הגיעו מאות לצומת הסמוך למלון פרימה רעננה וליוו בקריאות בושה את אורחי האירוע, השרים וחבר הכנסת ביטן, הוכנסו לאולם תחת ליווי משטרתי צמוד.

באולם נכחו כ200 תומכי ליכוד, יו"ר סניף הליכוד ברעננה  וראש הרשימה בבחירות המקומיות, רחלי בן ארי סקעת, ברכה את האורכים אחריה עלו לנאום השרים כץ ואטבריאן, שיא האירוע היה ניסיון ההתפרצות של פעילי המחאה לאולם מה שהוביל למהומה אלימה שכללה עימות פיזי בין המפגינים לאורחים, השלכת בקבוקי מים וכיסאות המהומה נמשכה מספר דקות עד שעשרות השוטרים שהגיעו לאבטח את המקום הצליחו להשיב את הסדר.

 

גם לאחר סיום האירוע ליוו פעילי המחאה שהתפרסו בכל כניסות ויציאות מלון פרימה, את האורחים בקריאות בושה בדרכם מחוץ לאולם. 

רחלי בן ארי סקעת: "הצטערתי מאוד על המהומה שהיתה כאן, אני קוראת לכולם להרגיע את הלהבות, אני מצפה שכולם יכבדו את כולם כמו שאנחנו חיים ברעננה כל השנים"

מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנת כפר סבא נערכו החל משעות הערב באזור בית מלון ברעננה, בהיבטי תנועה, אבטחה וסדר ציבורי, לאחר שבמקום התקיים אירוע פוליטי. במהלך האירוע צבאו מאות מפגינים על דלתות המלון ולזמן קצר חלק מהם הצליחו להיכנס לאולם הכנסים במקום, תוך שהם תוקפים, על פי החשד, באלימות את השוטרים וגורמים נזק לרכוש המקום".

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן