חדשות רעננה

מהפכת התשלומים מגיעה לרעננה – לראשונה בישראל – תשלום חשבון ארנונה באמצעות bit

עיריית רעננה מצטרפת למהפכת התשלומים ומאפשרת לתושבים תשלום חשבונות בצורה בטוחה ב- bit

עיריית רעננה ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום חדשה של חשבונות הארנונה. עיריית רעננה, מאפשרת לכלל תושבי העיר לשלם את חשבון הארנונה עם bit, באופן פשוט בטוח ומהיר, ללא צורך בהקלדת פרטי כרטיס אשראי.

עד היום, את תשלום הארנונה עבור תושבי הערים והרשויות המקומיות בישראל, היה ניתן לבצע רק באתר העירייה (באמצעות הקלדת כרטיס אשראי), במוקד טלפוני או באמצעות הגעה לבנק הדואר.

החל מחשבון הארנונה הבא (חשבון יולי-אוגוסט) יכולים תושבי רעננה להיכנס לאתר העירייה ובזמן בחירת אופציית התשלום פשוט לבחור תשלום באמצעות bit, והחיוב מתבצע מיידית ובמינימום הקלקות. בנוסף, התושבים יוכלו לצפות בפרטי התשלום ישירות ב-bit, לצורך מעקב, בקרה ושליפה מהירה.

שירות חדש ויעיל זה מצטרף לשורת המהלכים שביצעה העירייה במטרה להנגיש לתושבי העיר את השירותים בצורה הנוחה והמהירה ביותר, לחסוך זמן ועמידה בתור ולתת את המענה המתאים ביותר לבקשותיהם בנושאים שונים.

ראש העיר חיים ברוידא: "העירייה מעניקה כבר היום מגוון שירותים דיגיטליים רחב מאוד לתושבים, והאפשרות לתשלום באפליקציית ביט היא שלב נוסף בשירותים המקוונים המתקדמים שאנו מעניקים לתושבים, כדי שיוכלו לבצע פעולות בדרך נוחה, נגישה וקלה ביותר".

עמית דדוש, מנהל יחידת bit: "אנו שמחים להמשיך לחדש ללקוחותינו ולהרחיב את אפשרויות התשלום ב-bit גם לתשלומי רשויות. שיתוף הפעולה בין אפליקציית התשלומים הפופולרית בישראל לעיריית רעננה יאפשר לתושבים ליהנות ולשלם ב-bit גם את תשלום הארנונה בחוויה חדשנית, נוחה ובטוחה."

שלי כהן, מנכ"ל אוטומציה החדשה: "אנו פותחים היום פרק חדש ברמת השירות המוניציפאלי לתושבי ישראל. אוטומציה החדשה פועלת להוספת ממשקים דיגיטליים בדגש על חווית תושב, שמאפשרים לרשויות מקומיות לספק לתושבים שירות בערוצי הדיגיטל הנוחים והנגישים להם ביותר. עיריית רעננה היא המצטרפת החדשה למהפכת התשלומים באפליקציית bit".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן