חדשות רעננה

"מה אכפת לי אם הוא מרעננה העיקר שיהיה ראש ממשלה טוב"

לרגל כניסתו של נפתלי בנט לראשות הממשלה השבוע, יצאנו לבדוק מה חושב הרחוב הרענני על האיש, והאם לעובדה שהוא תושב רעננה יש איזושהי השפעה על דעתם עליו ועל כניסתו לתפקיד

מה אכפת לי אם הוא תושב רעננה או הרצליה", אמר לנו השבוע דודו לרנר, תושב העיר שנשאל במשאל רחוב שערכנו האם לדעתו העובדה שכניסתו של נפתלי בנט, תושב העיר, לתפקיד ראש הממשלה, תסייע לעיר. 

"העיקר שהוא יהיה ראש עיר טוב. מבחינתי זה לא משנה מי יעמוד בראשות הממשלה – גם אם זה נפתלי בנט. העיקר שהעם יהיה מאוחד ושלא יהיה את כל הבלגן שהיה עם ביבי. מבחינתי זה לא משנה אם זה בנט או חיים משה", הוסיף. 

לדעתו מצטרף שמואל מחנות "מסורת" רעננה ותושב העיר: "אני חושב שצריך לאחל לנפתלי בנט בהצלחה על תפקידו החדש ולא להפגין מול ביתו ומשפחתו".

צילום: קרן שלהבת

לשאלה אם הוא גאה בכך שמי שיכהן כראש ההמשלה הבא הוא בן עירו ענה: "אני לא יודע אם יש לי על מה להתגאות מאחר ולא הצבעתי עבורו. אולם, הוא נבחר בהצבעה דמוקרטית, לכן אני עומד מאחוריו ומאחל לו בהצלחה".

זאב גרוסמן חולק על דבריהם: "אני לא אוהב את הזיגזג שבנט עשה. זה לא לטעמי אך מכאן לקרוא לו בוגד – זה קצת מוגזם. אנשים בחרו בו כי הם רצו ממשלה ימנית. עכשיו הוא בא ומכניס שינויים, אני חושב שזו עבודה בעיניים".

אבישי עברון: "בעקרון רצינו בשינוי וזה קרה. מצד שני זה קצת אבסורד כי יהיה לנו ראש ממשלה עם 6 מנדטים בלבד, אבל כנראה שנלמד לחיות עם זה". 

דבורה אורן מסכמת בגאווה: "אני ממש מאושרת ושמחה שרעננה על המפה. זה שראש הממשלה גר ברעננה – זה כבוד גדול עבורנו". 

רוצים לדעת מה עוד אמרו התושבים? כנסו לסרטון, צפו וכתבו מהי דעתכם. 

צילום: קרן שלהבת

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן