חדשות רעננה

מה הופך את בר הגג במלון פרימה רעננה לבר שחובה לבקר בו?

בבר הגג של מלון פרימה רעננה, הממוקם בקומה ה-12, מצפה לכם חוויה יוצאת דופן. הבר נפתח השבוע מחדש לאחר שהיה סגור מאז ה-7 באוקטובר, והוא מוכן לקבל את פני האורחים.

רופטופ רעננה בר עם נוף לשמי השרון צילום: אסתר וינר אילוז

מה מצפה לכם בבר הגג של מלון פרימה רעננה?

בבר הגג של מלון פרימה רעננה, הממוקם בקומה ה-12, מצפה לכם חוויה יוצאת דופן. הבר נפתח השבוע מחדש לאחר שהיה סגור מאז ה-7 באוקטובר, והוא מוכן לקבל את פני האורחים. מהרגע שתצאו אל הטרסה, יקבל את פניכם נוף פנורמי עוצר נשימה, ההופך לקסום עוד יותר בשקיעה. הבר מציע אווירה נעימה ורגועה, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לבילוי רומנטי או לערב נינוח עם חברים. השירות ללא דופי, עם צוות מקצועי, יעיל ואדיב, הדואג לכך שהביקור שלכם יהיה מהנה. בר גג זה הוא פנינה נסתרת ששווה לגלות, ולבלות בה.

הנוף הנשקף מבר הגג בשקיעה

נוף השקיעה הנשקף מבר הגג במלון פרימה רעננה הוא פשוט עוצר נשימה. הבר, הממוקם בקומה ה-12, מציע נוף פנורמי של הנוף שמסביב, ההופך למדהים עוד יותר עם שקיעת החמה. צבעיה הכתומים-ורודים של השקיעה יוצרים רקע ציורי, מה שהופך את המקום לפינה אידיאלית לבילוי רומנטי או למשקה מרגיע עם חברים. בין אם אתם נהנים מקוקטייל או סתם סופגים אוהבי גובה, השקיעה בבר הגג הזה היא חוויה שאסור לפספס. זהו אחד המאפיינים הבולטים שמושכים מבקרים למקום הזה.

מה לגבי הקוקטיילים והאוכל?

הקוקטיילים והיין בבר הגג של מלון פרימה רעננה היו ברמה גבוהה מאוד. כל משקה מוכן בקפידה, ומציע ערבוב תענוגות של טעמים המשלימים בצורה מושלמת את האווירה. מה עוד יותר טוב מזה?

Happy Hour הפי האוור כל יום בין 18:00-20:00, 1+1 על כל המשקאות!!

באשר לאוכל, המנות מדויקות וטעימות, ומציגות שילוב של חומרי גלם איכותיים ותשומת לב לפרטים.

פתחנו את הארוחה עם פוקצ'ה ופרנה בליווי מטבלים ביתיים. מנת הפתיחה הזו הייתה הקדמה נעימה למסע הקולינרי, והניחה בסיס מוצק למנות הבאות.

כמנות עיקריות, נהנינו מפסטל דג ים שהוגש עם פלפל צ'ומה וטחינה אל ארז. המנה הזו הייתה טעימה מאוד, ולמרות שהגיעה עם תג מחיר מעט גבוה יותר, היא בהחלט הייתה שווה את האיכות והטעמים.

המנה הבולטת הייתה קרפצ'יו סינטה, שהוגש עם קומפוט מנגולד, לימון פרסי וגרניטה פלפל סודני. מנה זו לא רק הייתה מצוינת, אלא גם יצירתית במיוחד, והציעה חווית אוכל ייחודית ובלתי נשכחת.

בסך הכל, השילוב של משקאות מצוינים ואוכל מוכן בקפידה הפך את הערב הזה ב Rooftop לכיף גדול.

מהי איכות השירות?

השירות ב Rooftop מצטיין ברמתו. למרות שהבר נפתח לאחרונה, צוות המקום תפקד כצוות מאורגן, מיומן ומשלים אחד את השני, היה מקצועי ויעיל להפליא ברמת שירות שוות ערך למה שאנחנו בדרך כלל נתקלים בו במסעדות יוקרה. צוות המלצרים היה קשוב ומהיר להגיב לצרכים שלנו, מה שגורם למקום הזה להתבלט בסביבה עוד יותר.

מדוע נחזור ל Rooftop שוב?

האווירה הכיפית והרגועה, המקום הגבוה המתבלט באזור משמש כרקע מושלם לחוויה קולינרית מוקפדת. תשומת הלב לפרטים, החל מהמתקנים הנקיים ועד למנות המוכנות היטב, והשירות הנהדר תורמים להנאה הכללית. בין אם אתם שם לבילוי רומנטי או לבילוי לילי נינוח – אל תפספסו!

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. ציפי הגב

    הלו , הלו, רעננה זה יזראל? אין ברעננה מלחמה?
    ה״חדשות״ לא מגיעות לקומה ה-12״?!
    אולי טוב לפתוח מקום שכזה בל רעש של ״ תותחים״ ופומפוזיות???
    רק למען ההתחשבות וה״ביחד״??????

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן