חדשות רעננה

מזון לנשמה

שמואל פאר, הבעלים והשף של Samuel's ברעננה, תרם 18,000 מנות מזון לחיילים ותושבי עוטף עזה מפתיחת מלחמת חרבות ברזל ל"רעננה ניוז" הוא מספר שלמרות הקשיים, שום דבר לא יעצור אותו מלשמח אנשים

שמואל פאר - "שום דבר לא יעצור אותי מלשמח אנשים"

שמואל פאר, תושב רעננה, רק בן 25 וכבר הפך לבעלים של עסק משגשג שבנה במו ידיו. מאז היותו ילד חלם לחבר בין אנשים באמצעות תשוקתו לתחום הקולינריה. לפני כשנה פתח את Samuel's באזור התעשייה רעננה – מסעדה שמספקת גם שירותי קייטרינג ומזון מוכן. לדברי פאר, בשבועיים האחרונים הוא זוכה לממש את ייעודו ולתרום לאלפיי חיילים משפחות מעוטף עזה, שנותרו ללא בית. 

פאר: "אני אוהב לבשל ולשמח אנשים. אומרים שאוכל הוא מקור לשמחה וגם מקור לנחמה. כששמעתי על מצוקת החיילים ותושבי העוטף שנותרו ללא בית – לא חשבתי פעמיים וישר רצתי למטבח. כל עובדי המסעדה ומתנדבים שהגיעו לסייע, נעמדו על הרגליים והכינו אלפי ארוחות. בנוסף דאגנו למתנדבים שיצאו לפזר את המנות וגם למנגל לחיילים. 

הצטרפו אלינו קרוב ל-40 מתנדבים שמבשלים, אורזים, מחלקים ודואגים לגייס תרומות של אנשים טובים שנותנים לנו דלק להמשיך".

כיצד אתה מצליח לתפעל את המסעדה בימים אלו וגם לתרום אלפי מנות?

"התקופה לא פשוטה בכלל. בניתי את העסק בשתי ידיי. אני רק בן 25 ורק התחלתי את חיי. המסעדה הזו היא כל מה שיש לי. התשוקה לתחום הקולינריה בשילוב נתינה שזהו ערך מאוד חשוב בעיניי- הם אלו שנותנים לי את הכוח. לא אשקר – אני לא מצליח לישון בלילה מרוב דאגות,  אבל מאמין שיהיה בסדר ושאמשיך לתרום ככל שאוכל. אשמח אם בעירייה יתחשבו בנו – בעלי העסקים בעיר, יפחיתו את הארנונה לפחות בזמן המלחמה וינסו לעזור לנו ככל שניתן".

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. נילי הגב

    כל הכבוד לשמואל פאר שתרם גם לחיילים שלנו אוכל מטוב ליבו, אלוף, אלוף, אלוף!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן