חדשות רעננה

מחזירים את אופליה רויטמן

עיריית רעננה, בשיתוף איגוד הטריאתלון וקבוצת TRIMORE, קיימו מרוץ להעלאת המודעות לחטופים. גיל קופר, מנכ״ל האיגוד, ממארגני האירוע: "מטרת המרוץ היא לתמוך בחברנו דמיאן רויטמן, שאמו אופליה נחטפה ונמצאת בשבי החאמס"

אופליה רויטמן

את המרוץ למען החטופים שנערך ביום שישי האחרון, יזמו עיריית רעננה וקבוצת TRIMORE. גיל קופר, מנכ"ל האיגוד ושחקן ומנכ״ל העבר של הפועל רעננה.

גיל מספר על תושבי העיר ושחקני הפועל רעננה, שהצביעו ברגליים והגיעו לתמוך בחטופים ובדמיאן רויטמן לשעבר בעלים שותף של מועדון הכדורגל הפועל רעננה- שאמו אופליה נחטפה גם היא.

"מדובר במרוץ מרגש שחלקו היה תחרותי וחלקו עממי. קראנו לכלל תושבי רעננה והם הגיעו בהמוניהם", אומר קופר שמספר שגם נכדותיה של אופליה, הגיעו לקחת חלק במרוץ.

קופר ביקש להביע תמיכה ברויטמן חברו והבעלים לשעבר של הפועל רעננה שכיהן בתפקיד במשך עשור. "משפחתו של רויטמן מעוטף עזה. נהגנו לבקר באלוני הבשור לפחות פעם בשנתיים והגענו לבתי הספר במקום. לצערנו, מספר ילדים שאנחנו מכירים נרצחו וחלקם נמצאים עדיין בשבי החאמס".

קופר מציין כי שחקני רעננה בניהם שניר שוקר, הקפטן המיתולגי של הקבוצה – לקח חלק במרוץ. רויטמן הוא גם בן דודו של השדר הארגנטינאי הרנן פלר, שמעלה בשידוריו את המודעות לשחרור בת דודתו והחטופים מהשבי.

 

הפועל רעננה
נמצאים בתמונה : שחקני הפועל רעננה בוגרים ביחד עם קפטן הקבוצה שניר שוקר. מנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל שהינו חבר אישי של דמיאן ואוהד הפועל רעננה. עמי ואזנה, מנהל מקצועי של מחלקת הנוער אילן כץ מנהל אדמיניסטרטיבי ועבד תחת דמיאן שנים רבות. שתי אחייניות של דמיאן והנכדות של אופליה רויטמן. ועוד קרובים למשפחת רויטמן והפועל רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן