חדשות רעננה

מחזקים את  הזהות היהודית של רעננה

ציבור חשוב ורב ביניהם מנהיגי קהילה הגיע לכנס האחדות שערכה רשימת שבת אחים למועצת העיר רעננה בראשות מאיר גרידיש

מאיר גרידיש
מאיר גרידיש ראש רשימת שבת אחים למועצת העיר רעננה

"עכשיו יותר מתמיד חשוב להתאחד למען הזהות היהודית של רעננה על חינוך,  שבת, תרבות תורנית ושרותי דת משופרים לציבור בעיר" זה המסר שיצא אמש מכנס אחדות חזק ועוצמתי שקיימה רשימת שבת אחים, בראשות מאיר גרידיש.

בכנס, שנערך בבית כנסת "תולדות יצחק", נכח קהל רב מכל המגזרים של הציבור הדתי המסורתי והחילוני ברעננה שבאו לחזק ולהתחזק מדברי התורה של גדולי הרבנים – הרב שמואל הוברמן שליט"א, הרב יובל רגב שליט"א, הרב יעקב בצלאל חרר שליט"א, הרב טבדי שליט"א ומהשקפת העולם ותכניותיה של הרשימה במועצת העיר הבאה ברעננה למען הציבור הדתי בעיר.

מנחה הכנס, הרב עו"ד יחיאל גינסברג, הביע תקווה כי הרשימה תצליח להביא לשינוי בהנהגת הציבור הדתי בעיר אחרי תקופה של פילוג ומחלוקת, להגיע לאחדות שתשרת את כלל הציבור האמוני ברעננה "ברשימה שלנו לא מתביישים בדת ופועלים לחזק אותה", אמר וקרא להקים בית כנסת בשכונת נוה זמר ומקווה ראוי בקריית שרת.

הרב שמואל הוברמן שליט"א הזכיר את הסערה שקמה בעקבות הכוונה לערוך הפרשת חלה למען החזרת החטופים בטענה כי מדובר בהדתה והסביר כי זו אחת הסיבות שצריך להילחם ולעשות הכל כדי שברעננה יהיו עוד ועוד נציגים דתיים. 

הרב יובל רגב אמר: "רשימת  שבת אחים תחזיר את האור הגדול לרעננה". 

גם הרב יעקב בצלאל חרר שליט"א דיבר על הצביון המיוחד של השבת שחשוב שיישמר במרחב הציבורי. גם למען הציבור החילוני בעיר שנהנה באווירה של שבת ברחובה המרכזי של העיר. "אפשר להחזיר לב של מאה אלף יהודים ולקרב אותם לזהות ולשורש היהודי"

לסיום הרב שמואל אליהו, חבר מועצת הרבנות הראשית, בירך את הנוכחים ואיחל להם הצלחה במאבק על חיזוק הזהות היהודית בעיר.

מייסד הרשימה, מאיר גרידיש, נשמע נרגש מאוד בסיום הערב המוצלח. "כששומעים רבנים גדולים שקוראים פה אחד להצביע לרשימה שלנו כדי שתשמור על הסטטוס קוו ברעננה, ללא מחלוקת ופילוגים, מבינים את הכוח של הרשימה הזו שמורכבת כל כולה מאנשי מקצוע מעולים. אנשים שבאים ללא תמורה ואגו לעשות למען הציבור". 

גרידיש הביע אופטימיות שהרשימה תשיג כח משמעותי בבחירות שיערכו ביום שלישי הקרוב. "אני בטוח שנהיה קול רציני ביותר בקדנציה הקרוב ונעשה את המשימה שהוטלה עלינו בצורה נאמנה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן