חדשות רעננה

"מי זאת" שהצטרפה לניר קריסטל?

חברת המועצה אנה פוזמנטיר חברה לניר קריסטל ותוצב במקום השני ברשימה ומועמדת סיעת "רעננים" לתפקיד סגנית ומ"מ ראש העיריה

 


חברת המועצה אנה פוזמנטיר נבחרה בבחירות הקודמות בסיעת ראש העיר חיים ברוידא, אך החיבור לא צלח ופוזמנטיר עברה לשורות האופוזיציה. בהמשך נעשה ניסיון למנות אותה לסגנית ראש העיר שגרם לפרוק הקואליציה, והשאיר את אנה בשורות האופוזיציה.
אנה פוזמנטיר, הייתה לפני כניסתה למועצת העיר פעילה חברתית בולטת ומרכזית ברעננה שפעלה רבות במסגרות שונות כגון ועדי הורים, המשמר האזרחי ועוד.

אנה פוזמנטיר: "הצטרפתי לעשייה הציבורית ברעננה מתוך רצון לעשות ולשנות דרך מועצת העיר, לצערי הרב בקדנציה הנוכחית כבלו את ידי והפוליטיקה גברה על העשייה. מתוך הכרותי את ניר קריסטל בשנים האחרונות אני בטוחה שמה- 31.10 ינצחו המעשים את הדיבורים וביחד נעשה ונצליח. נעיר מהתרדמת את כל היוזמות שרציתי לקדם בתחום בתחבורה העירונית, החינוך, הקהילה וקידום והעצמת נשים. אני שומעת את רחשי הציבור הרענני שלא מרוצה מהנהלת העיר הנוכחית, אני שומעת את רחשי חברי המועצה מכל סיעות הבית ואני יודעת שיהיה ברעננה שינוי. כרגע לפי כל הסקרים המועמד היחידי שיכול לנצח את ברוידא זה רק ניר קריסטל. רעננה שלנו חייבת מנהיג חדש, רענן וגם בולדזור שיעיר אותה, כי רעננה שלנו נרדמה"

ניר קריסטל: "תודה לאנה פוזמנטיר, ביחד נעיר את רעננה שנרדמה, אנחנו הולכים לעבוד קשה בחמש שנים הבאות ולהשקיע בתוצאות למען התושבים ופחות ביח"צ וסיפורים. בשבועות הקרובים נמשיך להציג בפניכם את התוכנית שלנו בשקיפות מלאה ואת חברי/ות רשימת "רעננים" המצוינת שבראשותי למועצת העיר


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן