חדשות רעננה

מי ירה לעבר בניין המגורים בשכונת נווה זמר?

3 יריות נורו הלילה לעבר בניין מגורים ברחוב אהוד מנור ברעננה. דיירים ששמעו את קול היריות – הזעיקו את המשטרה שפתחה בחקירה, מעיריית רעננה נמסר: " עם היוודע המקרה, פעלה עיריית רעננה באופן מיידי, לבירור נסיבות המקרה מול משטרת ישראל, אנו פועלים להגברת האכיפה בשטח, ולתגבור הסריקות ונוכחות כוחות הביטחון באיזור."

תמונה באדיבות פורום תושבים רעננה


היריות נורו הלילה לעבר בניין מגורים ברחוב אהוד מנור בשכונת נווה זמר. דיירי הבניין התעוררו לגלות את סימני הירי ואת תרמילי הכדורים. חוקרי הזיהוי הפלילי מתחנת כפר סבא, הגיעו למקום פתחו בחקירה במטרה לאתר את היורה.

מדוברות המשטרה (שרון) נמסר: "המשטרה חוקרת את אירוע הירי ברעננה במהלכו נורו יריות לעבר כניסת הבניין בעיר. שוטרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח במוקד 100 בדבר קול ירי שנשמע בעיר. בתום סריקות שבוצעו, אותרו מס' תרמילי ירי בכניסה לבניין – אין נפגעים באירוע".

עוד נמסר מהמשטרה כי במקום מתבצעים סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה.

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה מציבה את שלומם ובטחונם האישי של תושבי העיר בראש סדר העדיפויות העירוני. עם היוודע המקרה, פעלה עיריית רעננה באופן מיידי, לבירור נסיבות המקרה מול משטרת ישראל, בפעילות מיידית של השיטור העירוני, עם שליחת צוותי אכיפה לביצוע סריקות בשטח לאיתור החשודים במעשה. נסיבות המקרה והרקע עודם בבדיקה, ואנו פועלים בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל להגברת האכיפה בשטח, ולתגבור הסריקות ונוכחות כוחות הביטחון באיזור."


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן