חדשות רעננה

מי עוקץ את העסקים ברעננה?

מי עוקץ את העסקים ברעננה? בקשת התרומה התבררה כעוקץ בעלי עסקים בעיר רעננה מדווחים על נוכל שמשתמש בכרטיסי אשראי גנובים ומבצע עסקאות באלפי שקלים

מי עוקץ את העסקים ברעננה?
מי עוקץ את העסקים ברעננה?

מי עוקץ את העסקים ברעננה?

אלירן עובדיה הבעלים של החנות "טרופי דלי" ברחוב אחוזה ברעננה, מספר שנעקץ על ידי נוכל מתוחכם ורוצה להזהיר אחרים: "התקשר אליי אדם בשם ברוך וניגן לי על המצפון שהוא עורך שתי חתונות לחיילים. הוא רכש מאות בקבוקים בסכום של 20,000 שקל בכרטיס אשראי שהתברר כגנוב"

לאחרונה אנו ערים לסולידריות מצד העורף שמביע את תמיכתו בלוחמים. מאות מתנדבים נעמדו על הרגליים כדי לסייע לחיילי צה"ל שמגנים על המדינה ונלחמים בגבורה. למרבה הצער יש גם כאלו שמנצלים את רוחב הלב של בעלי העסקים, כמו במקרה שקרה לאלירן עובדיה שנותר ללא מילים כשגילה כי נעקץ.

"מדובר בנוכל ללא לב. אנחנו בעלי העסקים עוברים תקופה לא פשוטה ומנסים לשרוד. כשדבר כזה קורה קשה לבטוח באחרים. אני רוצה להזהיר את תושבי רעננה  – תבצעו עסקאות בסכומים גדולים רק ב'עסקה בטוחה מתוגברת' שבה חברת האשראי שולחת מסרון ללקוח והוא צריך לאשר אותה". 

עובדיה, נעקץ בשבוע שעבר, לדבריו, אדם בשם ברוך התקשר אליו לעסק, סיפר לו כי הוא מעוניין לרכוש בקבוקי אלכוהול שיתרמו לשתי חתונות של חיילים. אותו אדם מסר טלפונית מספר כרטיס האשראי עם פרטים מזהים שאושרו בשיחה עם חברת האשראי. יום לאחר מכן, התברר כי הרכישה נעשתה כאמור בכרטיס גנוב. 

לא חשדת שבתקופה כזו של מלחמה אדם יוציא סכום כזה ועוד יתרום את הבקבוקים?

"הייתי קצת סקפטי אבל התקשר אליי אדם שנשמע מאוד אמין. הוא ביקש לרכוש מאות בקבוקים. אחד מהכרטיסים לא עבר בגלל התקרה שלו ואילו השני אומת מול חברת האשראי. לצערי למחרת דווח לי כי העסקה נעשתה בכרטיס גנוב. הוא פרט לי על הלב בכך שהוא רוצה לשמח את החיילים שמתחתנים. שאל אם אני מכיר עוד בעלי עסקים שמוכרים סיגריות וכדומה כדי שיוכל לתרום לחיילים בחזית. בתמימותי העברתי לו מספר של עסק נוסף שגם אותו הוא הצליח לעקוץ. מדובר בנוכל שמבצע את העוקץ שלו בשיטתיות".

יש לך ביטוח מחברת האשראי? 

"לצערי לא. בחברת האשראי אומרים לי שהיות והעסקה התבצעה תוך כדי מסירת הפרטים המזהים – אני לא אוכל לקבל החזר". 

נתקלתם באותו נוכל או במקרה דומה? ספרו לנו. אנחנו מבטיחים לעקוב אחרי המקרה ולנסות לסייע לאלירן מול חברת האשראי.  

 

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. אהבת חינם הגב

    תפתחו עבורו פייבוקס נשמח לעזור לבעל העסק, ובדרך לקנות בקבוק לשבת❤️❤️❤️

  2. אהבת חינם פייבוקס הגב

    תפתחו עבורו פייבוקס נשמח לעזור לבעל העסק, ובדרך לקנות בקבוק לשבת❤️❤️❤️

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן