חדשות רעננה

מתנדבי "סיירת תיקונים רעננה" סייעו בשיפוץ דירה של משפחת עולים חדשים שנשרפה

שריפה שפרצה בדירת המשפחה – זוג הורים וארבעת ילדיהם, גרמה לנזק רציני בחדר הכביסה וחדר האמבטיה. למתנדבי הסיירת נודע על מצבה הכלכלי והם גייסו את עבורה את עלות השיפוץ וסייעו לה לתקן את נזקי השריפה

נזקי השריפה צילום: סיירת תיקונים רעננה
נזקי השריפה צילום: סיירת תיקונים רעננה

"זהו רגע אחד שמשנה את החיים מקצה לקצה", אומר אמיר פוירמן ממקימי "סיירת התיקונים רעננה". "התושבים שבדרך כלל מקבלים סלי מזון – לא מאמינים שיש מישהו שמוכן לסייע להם ברמה כזו". 

לאחרונה קיבלנו פניה מתושב העיר על משפחה של עולים חדשים, הורים לילדים קטנים שמכונת הכביסה שלהם גרמה לדלקה ששרפה את כל חדר האמבטיה וחדר הכביסה כולל את התריס שמשקיף לבניינים נוספים בשכונה. הם לא יכלו להשתמש באמבטיה ובחדר הכביסה. בני המשפחה שמתגוררים בדירה שכורה לא ידעו למי לפנות מאחר ובעל הדירה טען שזו אשמתם ושהם אחראים על תיקון הנזק. מדובר במשפחה שעלתה לארץ לפני שנה וחצי ולא היה להם את התקציב והיכולת לממן את השיפוץ".

נזקי השריפה בחלל הבית צילום: סיירת תיקונים רעננה
נזקי השריפה בחלל הבית צילום: סיירת תיקונים רעננה

לדברי פוירמן בני המשפחה לא יכלו להשתמש בחדר הרחצה מאחר ותריסיו עלו באש והוא נותר חשוף בפני שאר הבניינים הסמוכים. "כשהגענו לדירה בעלי הבית הספיקו לפנות את מכונת הכביסה ולצבוע את החדרים אבל לא נשאר להם כסף לסיים את הנזקים שנגרמו לדירה והם ביקשו את עזרתנו לסיים אותה. הצלחנו לסיים את עבודת השיפוץ תוך שבוע". 

צילום: סיירת תיקונים רעננה
צילום: סיירת תיקונים רעננה

כיצד גייסתם כסף לשיפוץ?

"סכום השיפוץ הצטבר ל-1600 שקל. אנחנו מגייסים כספים מתרומות של תושבים ועסקים. אין לנו תקציב גדול, לכן כל תרומה תסייע לנו. הפעם האחראים לשיפוץ היו המתנדבים: איציק רז, שדאג לגיוס תרומה והתקנת דלת לחדר האמבטיה שנשרפה ואריה מנדלבאום, שדאג למימון התריס והתקנתו בחדר האמבטיה". 

צילום: סיירת תיקונים רעננה
צילום: סיירת תיקונים רעננה

פוירמן מספר שבמהלך החודש האחרון סייעו המתנדבים לאם חד הורית, שנאלצה לשכור דירה על פי תקציבה – דירה מוזנחת שלא ראויה למגורי אדם. צוות המתנדבים ששמע על מצוקתה, שיפץ את הדירה וביצע בו תיקונים שכוללים: טיח, צביעה, עבודות חשמל כולל החלפת מנורות, שקעים ומפסקים. 

פוירמן: "בצענו שיפוץ מקיף לחדר המקלחת כולל ריצוף, חיפוי קירות, וונטה וארון למקלחת עם מראה", מספר פוירמן שקורא לתושבי העיר לסייע לעמותה בתרומות ואף להגיע להתנדב. "ההתנדבות לא כרוכה בידע קודם. היציאה לשטח היא תמיד בצוות כך שכל אחד יכול להגיע להתנדב". 

צילום: סיירת תיקונים רעננה
צילום: סיירת תיקונים רעננה

תרומות לעמותה ניתן להעביר בדרכים הבאות: 

כרטיס אשראי מאובטח: https://bit.ly/3f1cHYW

העברה בנקאית – חשבון 12-661-440577 ע״ש ״סיירת תיקונים רעננה (ע״ר)״

צ׳ק –  ע״ש ״סיירת תיקונים רעננה (ע״ר)״ לרחוב קרן היסוד 18 רעננה.

Paybox – לחצו על הקישור : http://bit.ly/2K7F5d1 (דרך המחשב ניתן לתרום באשראי כל סכום)

ביט למספר טלפון: 052-6310631

להתנדבות: ניתן לפנות לסיירת בטלפון: 072-395-7507

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן