חדשות רעננה

מתנות לחג? תדאגו לעסקים המקומיים

במינהלת עסקים וחדשנות של עיריית רעננה לקחו את  הלכידות והקהילתיות צעד אחד קדימה ה BOX של רעננה מתנה לחג כולה מעסקים מקומיים

במסגרת הדאגה לקידום הכלכלה המקומית, מנהלת העסקים והחדשנות של רעננה יזמה פרויקט יחודי של מתנות לחג והפעם – BOX מרעננת. קופסת הפתעות ובה מגוון מוצרים המתאימים לעונת האביב – קיץ, ממגוון בתי עסק הפרוסים ברחבי העיר.  בקופסה מוצרים בשווי העולה על 350 ₪ והיא מוצעת לרכישה ב- 99 ₪. היא מכילה מוצרים / שירותים מ- 14 עסקים ברחבי העיר.

מה יש בקופסא? בעיריית רעננה מבקשים לשמור על אפקט ההפתעה ומוכנים לחשוף חלק מהמוצרים בעמוד הרכישה: ארטיק רמזור שהוא בעצם סבון , בקבוק שתיה שיעודד אתכם לשתות יותר , אגרות ברכה כדי שתוכלו לאחל חג שמח, מטען לרכב שמתאים לכל סוגי הטלפונים, ועוד הפתעות…

 

נעמה הלבוס, ראש מינהלת עסקים וחדשנות: "אנו בעיריית רעננה מאמינים שהעסקים המקומיים הם מנוע הצמיחה של העיר ודוגלים בחיזוק הלכידות, באמצעות עידוד כלכלה מקומית. כולנו יודעים שכמו כל קשר, גם הקשר בין לקוחות ועסקים צריך להתבסס על חיבור עמוק ופיזי, שבא לידי ביטוי בחוויית רכישה טובה ובקשר בלתי אמצעי. בסוף, כל המחקרים מלמדים שלקוחות מרוצים חוזרים, רוכשים ומפרגנים. לכן, מינהלת העסקים והחדשנות תסייע בחשיפה ושיווק ואנחנו סומכים על בתי העסק בעיר שידעו להעניק את השירות המיטבי שישמור על לקוחות מרוצים שימשיכו לחזור".

למי זה מתאים? לכל המשפחה, וגם למי שרוצה להיערך טוב יותר לעונת האביב / קיץ או לרכוש מתנה קצת שונה לחג… ובעיקר – למי שרוצה לפרגן לקהילה העסקית בעיר ולחוות את העסקים אצלו בבית.

איפה רוכשים? ממש כאן: https://tickets.raanana.muni.il/event/20609

ניתן לרכוש את הקופסאות עד ה- 20.3.23 והמלאי מוגבל.

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן