חדשות רעננה

נדם קולו של ליאור פרחי

ליאור פרחי בן רעננה שנחשב לאחד מוותיקי הזמר המזרחי, נפטר היום באופן מפתיע מדום לב. ההלוויה הערב בשעה 21:30 בבית העלמין כפר נחמן

ליאור פרחי
ליאור פרחי ז"ל

ליאור פרחי נולד בשנת 1970 ברעננה, בן זקונים אחרי חמישה אחים. הוא החל לשיר בגיל 16. בהצגת סיום השנה בבית הספר שר את "כל הכבוד" של יהורם גאון.

את הקריירה שלו כזמר מקצועי החל כשהיה בן 24 שפרחי אינו מנגן ואינו קורא תווים נחשב למלחין מוכשר. תחת ידיו יצאו להיטים כמו: "כתבתי לך מכתב", "רומיאו ויוליה" והלהיטים של שרית חדד, "ים של אהבה" ו"עולם של חלומות". בין שיריו המוכרים: ״תיזהר ממנה", ו״חשמל באוויר".
אלבומו הרביעי "את כל חיי" – הגיע למעמד של אלבום זהב. השיר ״תיזהר ממנה" שהפך ללהיט, הוא המוכר והאהוב מבין שיריו. פרחי שהיה מוכשר גם בכתיבה, כתב שירים לאמנים רבים של הז׳אנר המיזרחי.

מטעמה של משפחת פרחי נמסר: "בצער רב, בשוק ותדהמה משפחת פרחי מודיעה על מותו של ליאור פרחי בן 53 היה בלכתו. ליאור היה מאבני הדרך של המוסיקה הישראלית והקדיש את חייו לשימור המוסיקה המזרחית. ליאור נפטר מדום לב, הותיר אחריו משפחה אהובה ושלושה ילדים."

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא: "רק לפני שבוע זימרנו ביחד בארוע פרטי. מלא אופטימיות, שמחת חיים וקול מפיק מרגליות. היום אנחנו נפרדים לעולם, מהזמר ליאור פרחי, שנפטר מדום לב. ליאור בן רעננה, היה עבורנו גאווה. בעוד חודשיים אמור היה להופיע בעיר בארועי הקיץ. כמה התרגש בידיעה שנבחר לשיר את הימנון התקווה בערב יום הזיכרון ברעננה. הלב נחמץ."

ליאור יטמן הערב (ראשון 12.2.2024) בשעה 21:30 בבית העלמין כפר נחמן ברעננה. השבעה תתקיים בבית אמו ברחוב קרן היסוד 67 רעננה
יהיה זכרו ברוך

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן