חדשות רעננה

סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ל בן רעננה נפל בקרב

סגן ירון אליעזר צ׳יטיז ז"ל בן רעננה סגן מפקד פלוגה בחטיבת גבעתי נפל בקרב במלחמה בעזה הלוויתו תערך היום בשעה 15:00 מסע ההלוויה יצא מבית המשפחה בשעה 14:30

סגן ירון אליעזר צ׳יטיז ז"ל

סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ן בן רעננה נפל בקרב. צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של קצין ושני לוחמים בחטיבת גבעתי שנפלו אמש בקרבות בצפון רצועת עזה. שלושתם שירתו בגדוד שקד של החטיבה.

ירון אליעזר צ'יטיס ושאול גרינגליק שניהם בוגרי ישיבת בני עקיבא רעננה.

הלוויתו של סרן ירון אליעזר צ'יטיז הי"דתתקיים  ביום חמישי, ט"ז טבת תשפ"ד, 28.12.23 בשעה 15.00 בבית העלמין הצבאי ברחוב קלאוזנר, רעננה.
מסלול מעבר הארון:
בשעה 14:30 לערך יעבור הארון באחוזה פינת מגדל, ממשיכים לאורך אחוזה ופונים ימינה בקלוזנר, ממשיכים עד סוף הרחוב לבית העלמין הצבאי. תושבי העיר נקראים להעניק כבוד אחרון לסגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ל, וללוות את מסלול מעבר הארון בצידי הכביש עם דגלי ישראל.

עיריית רעננה: "בלב שבור ובצער רב אנו מודיעים על נפילתו של בן רעננה, סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז״ל בקרב בצפון רצועת עזה. סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז״ל, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, בן 23 במותו, גדל והתחנך בעיר, והינו בוגר בית הספר יבנה וישיבת בני עקיבא."

ירון היה הצעיר בבני המשפחה שעלתה מדרום אפריקה ובנופלו הניח הורים וארבעה אחים.

בת זוגו של ירון, דרה גינסברג, סיפרה באינסטגרם על בן זוג שנפל בקרב, ושהיה כל עולמה: "ירון שלי, חיים שלי, חצי שלי, אהוב שלי, כל העולם שלי, בחרתי את התמונות כדי שאוכל להעלות ליום ההולדת שלך, שהיה אמור להיות בשבוע הבא – אבל לאלוקים היו כנראה תוכניות אחרות". דרה תיארה את האופן שבו שימח אותה ירון לאורך חייהם המשותפים וכתבה שדאג לאחרים והיה ער לסובבים אותו: "הוא תמיד ידע להיות שם בשבילי ובשביל אחרים שצריכים אותו".

ירון אליעזר צ'יטיז
ירון אליעזר צ׳יטיז ז"ל ובת זוגו צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של darahginsberg

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "מהימים הקשים שידעה העיר רעננה. אובדנם של שני בני העיר. הלב שבור על נפילתו של סגן ירון אליעזר צ'יטיז בקרבות בעזה. מלח הארץ הזאת. אנו מחבקים את המשפחה בשעתה הקשה. יהי זכרו ברוך".

עיריית רעננה משתתפת בצערה הגדול של המשפחה.
יהי זכרו ברוך.

סגן ירון אליעזר צ'יטיז, בן 23 מרעננה, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי. מועד ההלוויה יפורסם.

סמ"ר איתי בוטון, בן 20 מפתח תקווה

סמ"ר אפרים יכמן, בן 21 מנווה דניאל.

הלוויתו של סרן שאול גרינגליק ז"ל תתקיים ביום יום רביעי 27.12.23 בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי ברעננה

סמ"ר איתי בוטון ז"ל, סגן ירון אליעזר צ'יטיז ז"ל, וסמ"ר אפרים יכמן ז"ל(צילום: דובר צה"ל)

להצטרפות לעדכוני רעננה ניוז

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן