חדשות רעננה

סערה במונה המים

תאגיד מי רעננה הודיע כי הוקמה ועדה חיצונית, מקצועית ובלתי תלויה, אשר תבחן את מדי המים בעיר, לאור פניות שהגיעו מתושבים 

בראש הועדה יעמוד אשר בהרב, תושב העיר מזה יותר מ-30 שנה, ובעל ניסיון רב בניהול * את הביקורת יבצע משרד רו"ח מהגדולים במשק * ליאת ליבוביץ, מנכ"לית מי רעננה: "לאור פניות שהגיעו אלינו מתושבים, מצאנו כי נכון ועדה חיצונית בלתי תלויה תבחן את מוני המים, על ידי גוף חיצוני. השקיפות היא אחד הערכים בהם אנו דוגלים".

תאגיד מי רעננה הודיע כי הוקמה ועדה חיצונית, מקצועית ובלתי תלויה, אשר תבחן את מוני המים בעיר ואת תקינותם. בראש הועדה יעמוד אשר בהרב, תושב העיר מזה יותר מ-30 שנה. לבהרב, בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב, ניסיון ניהולי רב במגוון ארגונים וחברות בתחום הטכנולוגיה והתקשורת.  לצד בהרב יעמוד משרד רו"ח מוכר, מהגדולים במשק, אשר יבצע את הבדיקה בפועל אל מול מעבדות חיצוניות. הועדה תחל את פעילותה בשבוע הקרוב. 

יו"ר התאגיד, אדריכל אריה מאור מבקש להוציא את תוצאות הועדה ובטוח כי תוצאותיה יאירו בקרני השמש את מקצועיותו ואמינותו הבלתי מסוגיית של התאגיד על מנהליו ועובדיו. 

ליאת ליבוביץ, מנכ"לית מי רעננה: "בימים אלה אנו מסכמים את פעילותנו בשנת 2020 ומכינים את תוכנית העבודה לשנה הקרובה. השירות לתושב הוא אחד התחומים בהם השקענו משאבים רבים בשנה החולפת, והוא עתיד להשתפר עוד יותר בשנה הקרובה. לאור פניות שהגיעו אלינו מתושבים, החלטנו על הקמת הועדה שתבחן את מוני המים, על ידי גוף חיצוני. מתחילת פעילותנו, אמרנו כי השקיפות היא אחד הערכים בהם אנו דוגלים. אנו מודים לאשר בהרב אשר נדרש לעמוד בראש הועדה ובטוחים כי הועדה תמלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר".

היוזמה להקמת הועדה החלה לאחר שבתאגיד מי רעננה התקבלו מס' פניות של תושבים על תקינות מדי המים. נציין כי בשנים האחרונות מנהל התאגיד פרוייקט רחב היקף במסגרתו מוחלפים מדי המים בכלל בתי האב, העסקים והמפעלים בעיר, וזאת כדי לשפר את דיוקם ואת המדידה. כמו כן, משבר הקורונה, וכן הסגר המתמשך, הובילו לכך שחלה עלייה בצריכת המים בכלל הארץ, דבר שבא לידי ביטוי גם בתאגיד מי רעננה.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן