חדשות רעננה

סרן שאול גרינגליק מרעננה נפל בקרב

סרן שאול גרינגליק בן 26 מרעננה נהרג בקרב בעזה יהי זכרו ברוך, לפני מספר שבועות השתתף בתכנית הכוכב הבא לאירווזיון ההלויה תתקיים היום בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי ברעננה

סרן שאול גרינגליק ז"ל
סרן שאול גרינגליק הי"ד צילום מתוך אתר קשת

אבל כבד ברעננה עם היוודע מותו של סרן שאול גרינגליק ז"ל שנפל בקרב בעזה. שאול קצין מילואים בחטיבת הנחל גדוד 931 השתתף לפני מספר שבועות בתכנית הכוכב הבא לאירווזיון עם השיר עטלף עיוור של חנן בן ארי.

פרטי ההלוויה של סרן מיל' שאולי גרינגליק הי"ד, יום רביעי, ט"ו טבת, תשפ"ד, 27.12.23 בשעה 13.00 בבית העלמין הצבאי ברחוב קלאוזנר.
מסע הלוויה יצא מבית המשפחה ברחוב רבוצקי 48ב' בשעה 12.30 לערך ויעבור ברחובות הבאים :
מרבוצקי – ימינה לרחוב ששת הימים, שמאלה לשברץ, ימינה לאחוזה, שמאלה לרחוב רמב"ם, ימינה לאוסטרובסקי, שמאלה לקלאוזנר.
תושבי רעננה מתבקשים לחלוק כבןד אחרון לגיבור ישראל, בעמידה עם דגלי ישראל לאורך מסע ההלוויה.

שאול גרינגליק הי"ד שר לחיים בתכנית הכוכב הבא:

https://www.mako.co.il/mako-vod-keshet/the-next-star-s10/shorts/Video-dc0d0b256513c81027.htm

בפוסט האחרון שפרסם כתב שאול: "דמיינתי את השנה הזאת אחרת, שנה של שאיפות והגשמת חלומות. עכשיו אני חי חלום ישן, להילחם בשביל המדינה ואנחנו כרגע באמצע הלילה… חלום חדש ואחר יצטרך לחכות קצת מקווה שהתקופה הזאת חולפת ושתחלוף מהר. מבטיח להמשיך להילחם על המדינה הזאת שאני אוהב וגם על החלומות שלי בעתיד. כרגע יש רק דבר אחד בראש שלי וזה להמשיך להילחם בחושך עד שנראה את האור".

מעיריית רעננה נמסר: " בלב שבור ובצער רב אנו מודיעים על נפילתו של בן העיר סרן (מיל') שאול גרינגליק, בקרב בצפון רצועת עזה. גרינגליק, קצין בגדוד 931, חטיבת הנחל, בן 26 במותו, גדל והתחנך בעיר, והינו בוגר ישיבת בני עקיבא בעיר. תושבי העיר נקראים להעניק כבוד אחרון לסרן (מיל') שאול גרינגליק בדרכו האחרונה, וללוות את מסלול מעבר ארונו בצידי הכביש עם דגלי ישראל. מועד ההלוויה ומסלול מעבר הארון יפורסם עם היוודע הפרטים. אנו משתתפים בצערה הגדול של המשפחה. יהי זכרו ברוך."

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא מסר: " "העיר רעננה מבכה את נפילתו בקרב של בן רעננה סרן שאול גרינגליק, מטובי בניה של העיר. אין נחמה על האובדן. כולנו מחבקים את המשפחה ומלווים אותה בשעתה הקשה".

שאול בנם של צביקה ורותי גרינגליק, צביקה חבר מועצת העיר לשעבר.

מועד הלויתו לא נקבע עדיין

יהיה זכרו ברוך

 

,לעטלף עיוורצועק את חיי בחושךאני ישן וליבי עראני נרקומן של אושרכותב בלילה שירזה מנקה ממני עצבכשנגמר לי האוויראני בוכה לבד ברכבואת בוכה בפנים"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן