חדשות רעננה

עדנה בלושטיין ז"ל הנרצחת בפיגוע ברעננה

עדנה בלושטיין ז"ל הנרצחת בפיגוע ברעננה, בפיגוע הכפול נפגעו גם 19 תושבים נוספים מהם חמישה תלמידי כפר בתיה. המפגעים שוהים בלתי חוקיים עבדו במתקן לשטיפת רכבים ברחוב החרושת

עדנה בלושטיין ז"ל
עדנה בלושטיין ז"ל פוענח הפיגוע בו היא נרצחה

עדנה בלושטיין ז"ל נרצחה בפיגוע ברעננה ביום ב. האירוע החל בשעות הצהריים 2 שוהים בלתי חוקיים יצאו למסע הרצח מרחוב החרושת. השניים עבדו באופן לא חוקי במכון לשטיפת רכבים. הרוצח דקר את עדנה בלושטיין גנב את רכבה והמשיך במסע הדריסה. בהמשך פגע בקבוצת תלמידים מבית הספר בכפר בתיה ופצע חמישה מהם.

החשד הראשוני היה שמדובר במחבל בודד, שפגע תחילה בעוברי אורח ברחוב החרושת. המחבל המשיך לרחוב אחוזה ודרס שם אזרחים נוספים בתחנת אוטובוס. דווח גם על זירה ברחוב ירושלים. בהמשך דיווחה המשטרה על מעצרם של שני מחבלים – קרובי משפחה ושוהים בלתי-חוקיים מאזור חברון. לפי המשטרה העצורים הם אחמד זידאת (24) ומחמוד זידאת (44). הם הועברו לחקירת שב"כ. השניים עבדו בשטיפת מכוניות באזור התעשייה ברעננה ברחוב החרושת. הבעלים של מכון השטיפה נעצר.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה, בעקבות הפיגוע המשולב שהתקיים היום בעיר: ״אנו משתתפים בצער המשפחה על הירצחה היום של תושבת העיר, עדנה בלושטיין, ז"ל, ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. התמודדנו היום עם שתי זירות של פיגוע ומהירות התגובה של אנשי הביטחון בעירייה, של המשטרה וכיתות הכוננות העירוניות, מנעו פיגוע גדול יותר, הצילו חיי אדם נוספים ואיפשרו את לכידת שני המחבלים במהירות. אני דורש מכל המעסיקים בעיר לבחון כל עובד וגם את מהימנות תעודת הזהות שלו״.

 
מאיחוד הצלה נמסר: "בשעה 13:34 התקבלו דיווחים על אירוע דריסה ברחוב החרושת ברעננה. האירוע שבתחילה לא היה ברור התברר מהר מאוד כפיגוע תופת עם מס' זירות ולמעלה מ15 נפגעים ברמות פציעה שונות החל מפצועה אנוש (שלצערנו מותה נקבע מאוחר יותר) ופצועים נוספים בדרגות פגיעה קשה עד קל, מתנדבי מרחב דרור – איחוד הצלה שחשו לזירות השונות העניקו טיפול מציל חיים.
תניה קוחר סגנית ראש סניף איחוד הצלה ברעננה מסרה: "הגעתי לשתי הזירות ברחוב החרושת וברחוב אחוזה ויחד עם מספר רב של חובשים ופרמדיקים של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לנפגעים שפונו לבתי החולים במצבים שונים".
פיגוע ברעננה
הרוגה ו19 נפגעים באירוע דריסה ברעננה צילום חמ"ל מד"א

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן