חדשות רעננה

‏עיזרו לבן שלי להגיע לפסגה

‏לוטם כגן (17) מרעננה, אלוף ישראל בג׳ודו, זקוק לסיוע במימון כדי להמשיך לממן את ההשתתפות בתחרויות הבינלאומיות. "בארץ זה לא מספיק להיות מוכשר – צריך המון תקציבים ומימון כדי להגיע ‏רחוק בתחום הספורט", אומרת אמו עינת קגן

מאז שהיה בן שלוש, לוטם קגן, בן ה-17 מרעננה, חי את הג׳ודו. ‏בגיל 10 זכה באליפות ישראל בפעם הראשונה. כיום הוא מתאמן בנבחרת ישראל ג׳וניור בוגרים – במועדון חדרה וחולם להגיע לאולימפיאדה. אמו עינת מספרת על רצונה שבנה יגיע כמה שיותר רחוק ‏ועל התקציב הדל שברשותה. "אני אם חד הורית. במשך כל השנים תמכתי בבני וניסיתי לגייס עבורו תקציבים. כרגע אני רוצה לגייס עבורו חברה שתתמוך בו ותסייע לנו במימון הנסיעות לתחרויות בחו"ל".

לוטם, ספורטאי מוביל במרכז הישראלי לג‘ודו מזה מספר שנים. לאורך שנות הפעילות הגיע להישגים רבים בתחרויות איגוד הג‘ודו לרבות מדליות זהב באליפויות ישראל. לאחרונה זכה במדליית זהב והוכתר כאלוף ישראל לגילו ולמשקלו. כיום הוא מייצג את המועדון ואת מדינת ישראל בתחרויות בינלאומיות. לאחרונה הוענקה לו דרגת דאן 1 חגורה שחורה – על אף גילו הצעיר.

השנה הוזמן להשתתף בסבבי תחרויות גביע אירופה לקדטים ועל פי תכנית האימונים של הנבחרת, מתוכננות לצאת לשלוש טיסות לתחרויות ולסבב ומחנות אימונים – דבר שדורש מימון שאין ביכולת האם לגייס.

עינת מספרת שמאז שלוטם לבש את חליפת הג'ודו הוא הפך לחדור מטרה, וחולם להגיע רחוק. לדבריה הדבר דורש מימון שאין ברשותה ולכן היא פונה לעזרת הציבור. "מדובר באלפי שקלים שאני צריכה לגייס בכל פעם שלוטם יוצא לתחרויות בינלאומיות. אני נוהגת להעלות פוסטים בפייסבוק ובמדיה החברתית ומקווה לטוב. אני מבקשת את עזרת הציבור במציאת ספונסר שייקח חסות על בני ויעזור לו להגיע לפסגה. מדובר בילד חרוץ עם כישרון על וחבל שכשרונו יתבזבז. נשמח לספונסר שילווה את לוטם ויזכה לפרסום בדרך זו".

לוטם: "אני מאוד אוהב את הג׳ודו וחולם להגיע לאולימפיאדה. הענף הזה מספק לי ביטחון והנאה. הוא מעודד אותי לתחרותיות, אך מלמד אותי ערכים וכבוד".

למה בחרת בג׳ודו ומה הביא אותך לאליפות?

"אמי הייתה ספורטאית ורק אני מבין כל האחים הלכתי בדרכה. כמו כל ילד התחלתי בחוג אך מהרגע שלבשתי את החליפה – ידעתי שהיא לא תרד ממני לעולם. אני חושב שהאהבה והחיבור לג'ודו הם אלו שהובילו אותי להתמיד ולהשקיע – דבר שהוביל אותי לאליפות".

לסיוע ללוטם ניתן להתקשר לאמו עינת: 052-5953434

לוטם: "אני מאוד אוהב את הג׳ודו וחולם להגיע לאולימפיאדה. הענף הזה מספק לי ביטחון והנאה. הוא מעודד אותי לתחרותיות, אך מלמד אותי ערכים וכבוד".

צילם: ליאור ראופמן

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן