חדשות רעננה

עיריית רעננה זכתה בחמישה כוכבי בטיחות בתחרות הארצית "בטיחות בדרכים במרחב המוניציפאלי בישראל יפה" לשנת 2021

תעודת הזכייה הוענקה לראש העיר רעננה, חיים ברוידא ולמשנה לראש העיר גלי שחר, בטקס שהתקיים היום, ב' 18.7.22, בבית המועצה לישראל יפה

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, המשנה לראש העיר, גלי שחר אפרת ורונית עוזרי – בעת הענקת תעודת ההוקרה

עיריית רעננה ממשיכה להוביל גם בתחום השמירה על הבטיחות בדרכים. בטקס חגיגי שהתקיים היום (ב' 18.7.22) בבית המועצה לישראל יפה, הוענקה לעיריית רעננה, תעודת הוקרה על זכייתה ב-5 כוכבי בטיחות בתחרות הארצית "בטיחות בדרכים במרחב המוניציפאלי בישראל יפה" לשנת 2021, הציון המירבי המוענק לרשויות בישראל בתחום השמירה על הבטיחות בדרכים.

התחרות, שנערכה ביוזמת המועצה לישראל יפה, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, הרלב"ד ומרכז השלטון המקומי בישראל, נועדה להגביר את המודעות והמחויבות של הרשויות המקומיות לנושאי בטיחות בדרכים ושיפור התנאים הפיסיים בדרכים לטובת משתמשי הדרך. זו השנה השנייה ברציפות שרעננה הוכרזה כזוכה בחמישה כוכבי בטיחות בתחרות, לאחר שעמדה בקריטריונים המחמירים של ועדת התחרות, והציגה פעילות ענפה ועשייה עירונית נרחבת להנחלת כללי הבטיחות והזהירות בדרכים בקרב התושבים.

תעודת הזכייה, הוענקה לראש העיר רעננה, חיים ברוידא, ולמשנה לראש העיר, גלי שחר אפרת מחזיקת תיק הבטיחות בדרכים, ורונית עוזרי, ראש המטה לבטיחות בדרכים בעיריית רעננה.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: "ברעננה, אנו פועלים במאמץ מתמיד לכל אורך השנה, על מנת להעמיק את המודעות בקרב תושבי העיר לחשיבות השמירה על כללי הבטיחות והזהירות בדרכים. אני מודה לוועדת הפרס ולמארגני התחרות, על הבחירה ברעננה זו השנה השנייה ברציפות, כמובילה מוניציפאלית בתחום השמירה על בטיחות בדרכים, המהווה עדות להצלחת מאמצינו השוטפים וההשקעה העירונית העניפה בתחום. זוהי המחויבות שלנו, להבטיח את ביטחונם של תושבי העיר לחנך להתנהגות בטוחה בדרכים, ועל פי החוק, ונמשיך ביתר שאת בפעילויות ההסברה, החינוך וההנצחה העירוניות המוקדשות לנושא".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן