חדשות רעננה

עיריית רעננה קיימה יום סטיילינג ייחודי ומרגש לעשרות א.נשים עם מוגבלויות

האירוע סגר את שורת הפעילויות שהתקיימו בעיר בסימן החודש הבינלאומי לא.נשים עם מוגבלויות מתוך מטרה להגביר את המודעות לצורכי האחר ואת הערבות ההדדית

משתתפי יום הסטיילינג במהלך האירוע.

עיריית רעננה קיימה היום (ג' 10.1) יום סטיילינג, במסגרתו עשרות א.נשים עם מוגבלויות נהנו מבוקר ייחודי ומרגש שנערך עבורם כמיטב המסורת בקניון רננים.

ביום הסטיילינג, שהתקיים תחת הסלוגן "עושים שינוי!", נרתמו בהתנדבות חנויות הקניון וחנויות נוספות ברחבי העיר, סטייליסטים ומאפרים ואנשים מהקהילה, לליווי המשתתפים בייעוץ ובהכוונה, תוך הענקת מגוון פריטים ושירותים ללא תשלום, כולל משקפיים, ביגוד, טיפולי שיער, איפור, ארוחת בוקר, ארוחת צהריים ועוד.

משתתפי היום התרגשו מהמחווה הייחודית, שהעמידה אותם במרכז סדר היום והעניקה להם את תחושת השוויון החברתי וההשתלבות בחברה לה הינם ראויים ומייחלים לכל אורך השנה.

בסיום הפעילות נערך טקס הוקרה במעמד ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, ובמסגרתו הוענקו תעודות הוקרה לחנויות, לעסקים, להנהלת הקניון ולמתנדבים שלקחו חלק ביום המרגש.

יום הסטיילינג חתם את שורת הפעילויות הענפה לכל המשפחה שקיימה עיריית רעננה לציון החודש הבינלאומי לא.נשים עם מוגבלויות, שכללו בין היתר פעילות חווייתית עם לוחמי אש, סיור באוטובוס מזמר מונגש, רכיבה על אופניים נגישות, מוזיאון פופ אפ, פעילות בגן ריחות וצלילים ועודראש העיר חיים ברוידא: "האירוע המרגש שקיימו היום הוא חלק נוסף בפעילויות שמקיימת עיריית רעננה לאורך כל השנה במטרה ליצור שיח משותף בקהילה, העלאת המודעות לזכותם של בעלות ובעלי המוגבלויות לשוויון ושילוב בחברה, בקהילה ובעבודה, ובעיקר להעביר את המסר החד משמעי כי ברעננה כולם שווים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן