חדשות רעננה

עיריית רעננה תציין את חודש המודעות הבינלאומי לאנשים עם מוגבלויות במגוון פעילויות ואירועים לכל המשפחה שיתקיימו ברחבי העיר לאורך חודש דצמבר

הפעילויות נועדו להגביר את הערבות ההדדית וליצור שיח משותף בקהילה, ובמסגרתן מתוכננים בין היתר אירוע רכיבה נגישה, סדנאות יצירה, הרצאות בנושא אוטיזם והורות לילדים עם צרכים מיוחדים, פעילות בנושא כלבים טיפוליים הדרכות ועוד

עיריית רעננה תציין את חודש המודעות הבינלאומי לאנשים עם מוגבלויות, במגוון פעילויות ואירועים שיתקיימו לאורך חודש דצמבר בעיר, בסימן שילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה.

הפעילויות, בהובלת תוכנית קהילה נגישה הפועלת במסגרת האגף לשירותים חברתיים, נועדו להגביר את הערבות ההדדית ולהוביל לשינוי עמדות כלפי האוכלוסייה עם הצרכים המיוחדים.

בין האירועים, אירוע רכיבה נגישה על אופניים שיתקיים בפארק רעננה, הרצאות בתכנים שונים לרבות זכויות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, הרצאה בנושא אוטיזם, מנקודת מבט ייחודית של ד"ר בן חמו, שעת סיפור בגן הריחות והצלילים שתוקדש לנושא אחים עם צרכים מיוחדים, סדנת יצירה, הדרכה בנושא כלבים טיפוליים ופעילות בנושא ועוד.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "ברעננה כולם שווים. אנו פועלים לכל אורך השנה, בהובלת תוכנית קהילה נגישה, כמו גם בשיתוף כלל אגפי העירייה, להובלת תפיסת השיוויון החברתי וקידום זכויות אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, החל בחינוך דרך קידום תעסוקה, נגישות וכלה בשילובם בפעילויות חברתיות שונות. חודש המודעות מאפשר לנו למקד את תשומת הלב הציבורית בנושא ולהעלות את המודעות לחשיבות יצירת השיח המשותף והערבות ההדדית, ערכים המוטמעים בקהילת רעננה, וזוכים להתייחסות מוגברת לה הינם ראויים".

למידע מלא אודות האירועים ולרישום, באתר קול טיקט רעננה.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן