חדשות רעננה

עיריית רעננה תקיים על חשבונה בדיקות קורונה מהירות גם לצוותי חינוך וגם לכלל העובדים במוסדות החינוך בעיר לקראת פתיחת שנת הלימודים

ראש העיר חיים ברוידא: "המדינה לקחה אחריות לקיים בדיקות לתלמידים לפני פתיחת הלימודים, אבל זו חובתנו לקיים את הבדיקות גם לצוותי החינוך ולכלל העובדים במוסדות החינוך, ולכן החלטנו לקיים את הבדיקות ביוזמתנו ועל חשבוננו"

עיריית רעננה צילום:ד"ר אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי
מתכוננים לבחירות ברעננה צילום: ד"ר אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

עיריית רעננה החליטה לקחת אחריות ולא להמתין להחלטת הממשלה בנושא, ובהתאם להנחיית ראש העיר חיים ברוידא, תקיים העירייה על חשבונה בדיקות קורונה מהירות לצוותי החינוך ולכלל העובדים בבתי הספר ובגני הילדים לקראת פתיחת שנת הלימודים, במטרה לאפשר פתיחת שנה חלקה ובטוחה, ולמנוע כניסת צוותי חינוך ועובדים חולים למוסדות החינוך, דבר שעשוי לשבש את שגרת הלימודים, לגרום להדבקות והגדלת התחלואה, וכן לכניסה של ילדים רבים לבידוד. 

כידוע, המדינה החליטה על קיום בדיקות קורונה לתלמידים בלבד לפני תחילת הלימודים, אך לא הנחתה לקיים בדיקות גם לצוותים החינוכיים.  עיריית רעננה היא העירייה היחידה בארץ שהחליטה לקיים על חשבונה בדיקות מהירות יום לפני פתיחת שנת הלימודים גם לכל צוותי החינוך וגם לכלל העובדים במוסדות החינוך בעיר. בנוסף, העירייה תדרוש מעובדים שבחרו לא להתחסן, להציג בדיקת קורונה שלילית מידי שבוע, טרם כניסתם לעבודה.

חיים ברוידא ראש העיר רעננה: "המדינה לקחה אחריות לקיים בדיקות לתלמידים, אבל זו חובתנו לקיים את הבדיקות גם לצוותי החינוך ולכלל העובדים במוסדות החינוך בעיר, ולכן בעיריית רעננה החלטנו לא לחכות להחלטת הממשלה ולקיים את הבדיקות ביוזמתנו ועל חשבוננו, כדי לאפשר את פתיחת שנת לימודים בצורה בטוחה ומוצלחת למען תלמידי העיר. בכוונתנו גם לחייב עובדים שבחרו שלא להתחסן להציג בדיקת קורונה שלילית אחת לשבוע, בכדי להיות עם היד על הדופק ולצמצם את העלייה בתחלואה ככל שניתן".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן