חדשות רעננה

צלילים של תקווה

בזמן שבו העם שסוע והרחובות מלאים במפגינים שמשמיעים קולות מחאה – נשמעים גם צלילים של אהבה ושמחה שמזכירים לנו את השורשים שלנו ונועדים לאחד את כולנו פסטיבל הכלייזמרים של רעננה יום רביעי, 2.8.2023 בשעה 20:30 ברחבת יד לבנים

פסיטבל הכליזמר המסורתי שמקיימת עיריית רעננה, יתקיים בתאריך ה-2.8 בשעה 20:30 ברחבת בית יד לבנים. בעירייה מזמינים את הציבור להגיע ולקחת חלק בחוויה, ליהנות ולשמוח באירוע החגיגי.
ציפי הוז מנהלת מנהל קהילה רעננה: "השנה הפסטיבל יתמקד בשנות ה-40-50, תקופה שבה נהגו לעלות להר מירון בל"ג בעומר – נגני הכליזמר שנפגשו עם דרוזים וערבים, איתם רקדו ושרו. גם כיום, אנחנו מאמינים שהמוזיקה יכולה לחבר בין כולם. לקרב לבבות בין חילוניים לדתיים, מבוגרים וצעירים ובין ערבים ליהודים".
עיריית רעננה תקיים את חגיגת הכליזמרים על שם צבי קניג זו השנה ה-32, בהשתתפות האומן האורח רמי קליינשטיין, נגניות ונגנים תזמורת מארש דונדורמה, אנסמבל ניגון ירושלמי, להקת הלב והמעיין ואורח מיוחד: אבו טבלה. הערב יתקיים בהנחייתו של גיל ססובר ובניהולו המוזיקלי של נאור כרמי.

פסטיבל הכליזמר הישראלי ברעננה על שמו של צבי קניג, הפך לאירוע מסורתי, ששמו יצא לפניו בכל רחבי הארץ. מידי שנה מגיעים אלפי שוחרי מוסיקה יהודית לקחת חלק בחוויה המוסיקלית הייחודית, המשלבת ביצועים של מיטב היצירות והנעימות, מהן נהנים בני כל הגילאים מכל רבדי האוכלוסייה.
צבי קניג סגן ראש העיר בעברו, פעיל חברתי ויקיר העיר, הוא היוזם של הפסטיבל. קניג החליט להנגיש את הפסטיבל שהחל את דרכו בעיר צפת לתושבי רעננה והמרכז.
האירוע יתקיים במעמד ראש העיר רעננה, המשנה לראש העיר, הרב איתיאל בר לוי, מנהל האגף לתרבות יהודית ומכובדים נוספים. האירוע החגיגי ייפתח החל מהשעה 19:00 בניגוני כליזמר לאורך רחוב אחוזה, בהשתתפות נגניות ונגני תזמורת מארש דונדורמה.
למידע נוסף ובירור סידורי נגישות, ניתן לפנות למינהל קהילה בטלפון: 09-7610380

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן