חדשות רעננה

קייטנה לכל ילד

יוקר המחיה מגיע גם לקייטנות, אבל אנחנו חיפשנו וגילנו שבעיריית רעננה פותחים את הלב לכולם. "לא יקרה מצב שבגלל כסף ילד יישאר בבית", אומר מנהל מחלקת הקייטנות ברשות הספורט העירונית ברעננה, אלה טרופ.

"הכל יקר במדינה הזו – השכירות, הדלק, אפילו הפלאפל התייקר, אבל על קייטנה בחופש אי אפשר לוותר. הילדים חייבים להתאוורר קצת", כך אומרת מ', אם חד הורית מרעננה, שמחכה לפתרון שיאפשר לבנה בן ה-5 ליהנות בקיץ מבריכה, שוקו ולחמנייה, כמו שאר חבריו.
למזלה, עיריית רעננה ערה למצב והיא החליטה להעניק סיוע למשפחות במצוקה שמתקשות לעמוד בתשלומי הקייטנות, כך שכל ילד שירצה להיות בקייטנה יוכל להירשם ללא קשר למצבה הכלכלי של משפחתו.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "כמו במהלך שנת הלימודים, כך גם בחופשת הקיץ, עיריית רעננה מלווה כל ילד וילדה בעיר, על מנת להעניק להם חוויה מהנה ומשמעותית מימי החופש הגדול. אני מזמין את ילדי העיר והוריהם, לעיין בהיצע הקייטנות המרשים, שגובש בתכנון מוקפד ומעמיק, ולבחור את המסלול המתאים לילדיהם, כפי תחומי עניינם ותחביביהם. אני מודה לכל העושים במלאכה על תרומתם להוצאת מפעל הקייטנות העירוני לפועל, ומאחל לכל ילדי העיר והוריהם קיץ פורה ומהנה".

הקייטנות שמנוהלות על ידי רשות הספורט העירונית ברשותה של הלה שבתאי, זוכות לשבחים רבים לאורך השנים על המגוון, האיכות היחס הבינאישי לכל ילד ולא עוד קייטנה שבאה להעביר את הזמן.
ישבנו עם אלה טרופ, מנהל מחלקת הקייטנות ברשות הספורט, לשיחה ושמענו על שפע האפשרויות שמציעה העירייה לכל ילדי רעננה.
כמו בכל שנה, לקראת חופשת הקיץ עיריית רעננה מפעילה מגוון של קייטנות מגלאי גן ועד כיתות ז'. הקייטנות מתקיימות תחת פיקוחו של משרד החינוך ומועברות על ידי מדרכים שעברו השתלמות וכן על ידי גננות מוסמכות.
"הייחוד שלנו הוא שהקייטנות נמשכות עד לשבוע לפני תחילת הלימודים", אומר אלה, ומציין לדוגמא שעלותה של קייטנה בת 10 ימים, לגילאי הגן, בשעות 7:30-16:30, תעמוד על 1400 שקל בלבד ותכלול מגוון של חוגי העשרה וארוחת צהריים חמה ומזינה.
"מעבר למחירים המסובסדים, כל התכנים והפעילויות של הקייטנות נבחרים בקפידה. אנחנו מתאימים את הקייטנות לפי גיל ונושא ודואגים למגוון של קייטנות כדי לקלוע לטעמם של כל ילדי רעננה".
בין הקייטנות שמוצעות על ידי העירייה, גלישת גלים, מחזות זמר, מחשבים, ספורט משולב, צלילה ושיפור סגנון שחייה, רובוטיקה ומדעים, אומנות, טבחים בחופשה, טבע חיות וחוויות, כדורגל, כדורסל, קייטנות ספורט, פיסול ציור ועוד.
אלו פתרונות אתם מציעים להורים שיש להם יותר מילד אחד ומתקשים לעמוד בתשלומי הקייטנות?
"אנחנו מציעים הנחה ברישום מהילד השני במשפחה ומאפשרים לשלם עד 10 תשלומים ללא ריבית. מי שמתקשה יכול לפנות אלינו באופן אישי. אנחנו נדאג שאף ילד לא יישאר בבית בגלל בעיות כלכליות של הוריו. חשוב לנו לציין שבעיר רעננה כמעט ולא מתקיימות קייטנות פרטיות. המגוון שלנו קולע לכל וכך גם המחירים. מעבר למחירים והמגוון בגלל שהקייטנות שלנו נמצאות בפיקוח – כל הורה יכול לשלוח את הילד שלו לקייטנה בראש שקט".

מסלולי קייטנות ברעננה קיץ 2022
ניתנת אפשרות בחירה של הרשמה לקייטנת קיץ במתכונת של יום רגיל ויום ארוך המשלב צהרון. קייטנות במתכונת של חצי יום מתחילות בשעה 7:30 מסתיימות בשעה 13:00 ואילו קייטנות במתכונת ארוכה יותר, מסתיימות בשעה 16:30 וכוללות ארוחת צהריים חמה.
מחזור 1 (מיועד למסיימי כיתות ד' – ח') – 3.7.22 עד 21.7.22
מחזור 2 (מיועד למסיימי כיתות א' – ח') – 24.7.22 עד 12.8.22
מחזור 3 (מיועד למסיימי כיתות א' – ח') – 14.8.22 עד 25.8.22
מחזור 4 (מיועד לילדי גן בלבד) – 10.8.22 עד 23.8.22 – רישום יפתח בתאריך 10.7.22
להרשמה לקייטנות: https://www.raanana.muni.il/Pages/default.aspx

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן