חדשות רעננה

קרן לביא מזרחי מטיילת – יוצאים אל הטבע

הליכה בטבע קרן לביא מזרחי מטיילת. השבוע בפינת הטיולים של קרן לא תמיד זה באמת משנה לאן מטיילים, יש משהו שקורה כשפשוט יוצאים "בסוף היום, התיישבתי לי על אבן, זה זמן שמבקש לשקוע ולחלום…" תראו איך שהדברים מתגלגלים. 

הליכה בטבע
קרן מטיילת, צאו לטבע זו מתנה לנשמה

התלבטתי על מה להמליץ לכם השבוע בפינת הטיולים שלנו. 

זה סופ"ש חורפי, קרררר ממש ורובנו רוצים להישאר בבית. אם כבר בחרנו לצאת לטייל זה לרוב יקרה בין הפוגות הגשם. בלוקיישנים נוחים, קרובים ונגישים, כאלה שאפשר מהר לחזור לאוטו ועדיין להרגיש שזזנו והתמלאנו טבע. יש כל כך הרבה מקומות להמליץ עליהם. למשל הר הזבל של רעננה, תל מיכל בהרצליה, הפארק האקולוגי בהוד השרון, שמורת האירוסים בנתניה, גבעת נפוליאון ברמת גן, יער קפלן בכפר סבא. 

 מוחי נשטף לוקיישנים ממש כמו שהנחלים במדבר יהודה והמפלים בגולן נשטפים כרגע, ועוד בנוסף להכל גם הוצפתי בעוד רעיונות לכתוב לכם על המלצות ממוקדות פריחה- שקדייה פורחת בפארק קנדה איילון, מנזר השתקנים ותל חדיד בשפלה. אירוס הארגמן בשמורת חוף השרון שבארסוף, שמורת חרוצים, גבעת השלום שמורת יקום. כאלה…

הזמנתי את עצמי רגע לעצור, להתמקד ולהתחבר למהות של הדברים. הרי לא תמיד זה באמת משנה לאן מטיילים, יש משהו שקורה כשפשוט יוצאים. שיר מתנגן ברקע ברדיו מבסס את ההרגשה "בסוף היום, התיישבתי לי על אבן, זה זמן שמבקש לשקוע ולחלום…" תראו איך שהדברים מתגלגלים. 

שאלות ומהויות או לא להיות

 מה בשבילי זה לטייל? איך הטבע נותן לי השראה? עם מי אני הכי מעדיפה לצעוד? איפה  אני שוב מתרגשת למרות שהייתי במקום הזה אלף פעמים?. מה עצם הבחירה להסכים לצאת מאזור הנוחות מספרת עלינו, על אורח החיים שלנו ועל הבחירות שלנו לזמן האיכות? ולמה, על אף שאנחנו יודעים כמה זה טוב לנו יש כל כך הרבה התנגדויות, ולא רק כשקר?

"בסוף היום הסתכלתי בעיניך, גילית לי את מראה דמותה של ילדותך, שבילי עפר לבנים שלרגלייך בנוף חלקת הארץ שהייתה ביתך…" 

יש כל כך הרבה מקומות להמליץ עליהם. למשל הר הזבל של רעננה, תל מיכל בהרצליה, הפארק האקולוגי בהוד השרון, שמורת האירוסים בנתניה, גבעת נפוליאון ברמת גן, יער קפלן בכפר סבא.   מוחי נשטף לוקיישנים ממש כמו שהנחלים במדבר יהודה והמפלים בגולן נשטפים כרגע

זהו, אני אכתוב לכם על כל אותם דברים שאני אוהבת במפגשים בטיולים, עם הטבע ועם אנשים 

אלו המהויות שלי, ממש אשמח לשמוע, כשניפגש, את שלכם. אני אוהבת להרגיש בחיים, להתנסות, לחוות ולהרגיש את כל מה שזז ולזוז איתו.

קר בחוץ, התלבשנו טוב טוב ואנחנו משחקים עם האדים שיוצאים מהפה. מטפסים במעלה השביל, יודעים שעוד מעט נגיע אבל זה לא באמת מה שמעניין אלא כל הדרך לשם. חלקי אותיות נאמרות כמו יהההה ווואווווי שיוווו ואיתן ההתלהבות. 

שותים תה צמחים חם, טועמים עוגה בחושה שהוכנה בבית.  כגשום פותחים את הפה נותנים לטיפות להיכנס ומבקשים משאלה. פורשים מחצלת נחים עליה, מפעילים את ה JBL האלגוריטם מרגש. רוח עושה כנפיים מתחת לבגדים. לעצור להיות יחד מ בלי לדבר ואז לדבר על כל מה שמעניין.

הבחירה לצאת לטייל מזמינה אותנו לגלות מקומות חדשים, אנשים חדשיםואת עצמנו בזוויות חדשות. לזוז, לעשות דברים יחד, להתנסות, לא להישאר לבד. 

טיולים זה כבר מזמן לא רק נושא מהתחום תיירות, אלא ממש רפואה משלימה ובמיוחד בימים אלה. 

 

הצטרפו אלי.

 

קרן לביא מזרחי
קרן לביא מזרחי

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן