חדשות רעננה

רוצים לצאת לחופשה מבלי לחשוב על כלום? צימרים בצפון מציעים לכם את הנופש הכי מרגיע שיש.

אתם יודעים שמגיע הרגע שלכם לצאת לחופשה באזור הצפון. אתם חשים איך העייפות מצטברת וכל מה שאתם רוצים לעשות עכשיו הוא לצאת לחופשה מדהימה ומרהיבה מבלי לחשוב על כלום. אם אתם מחפשים דרך לנפוש כמו שצריך, צימר בצפון יעניק לכם את המענה המושלם. אז אם אתם מחפשים חופשה ואיך לכם כיוון ברור, צימר בצפון הוא כל מה שאתם צריכים לחופשה מהחלומות.

צילום: ארנולד בר, אחוזת מאיה, אבן מנחם, הגליל המערבי.

ברוכים הבאים לצפון

כל מי שמעוניין בחופשה כחול-לבן טיפוסית ובלתי מתפשרת, צימרים בצפון הם התשובה. בצפון יש כל כך הרבה אטרקציות ייחודיות ומשמעותיות שכדאי בהחלט לנסות. אז בין אם אתם יוצאים יחד עם כל המשפחה ובין אם החלטתם לנפוש בצפון כזוג, שפע של אטרקציות מצפות לכם. קבלו את כל מה שאפשר לעשות בצפון, כאשר פעולות רבות מוצעות לכם בחינם או בתשלום סמלי:

  • מסלולי הליכה – אם יש משהו שבו הצפון מתפאר במיוחד הוא מסלולי הליכה מרהיבים. מסלולי ההליכה הירוקים בכל חודשי השנה מתאימים למשפחות עם ילדים קטנים וגם למיטיבי לכת. אתם יכולים לבחור את המסלול המתאים לכם וליהנות מהנוף.
  • טיולי ג'יפים – טיולי ג'יפים הם מבין הטיולים המהנים המתאימים כל כך לכולם. זוהי הזדמנות טובה להכיר את הארץ באמצעות הג'יפ. 
  • טיולי סוסים – אם אתם מחפשים דרך להתחבר אל הטבע, הסוסים יעשו זאת. החיה המדהימה והרגישה הזו תרכיב אתכם על גבה, ואתם תוכלו לראות את הארץ ולהיות על הגובה. הרכיבה היא חוויה מעניינת ומאתגרת שכדאי להפוך לחלק בלתי נפרד ממנה.
  • סדנאות – בצפון ניתן למצוא שפע של סדנאות. מבין הסדנאות הנפוצות יותר הן סדנאות של אוכל אומנות. אם אתם אוהבים ללמוד דברים חדשים, הסדנאות האלה מיועדות לכם. רק חשוב להזמין מקום בזמן עבור הסדנה המתאימה. במסגרת הסדנאות תוכלו ללמוד איך מכינים עוגות, גבינות ולחן, לטעום יין משובח, ללמוד על אמנות הפסיפס או כל פעילות אחרת שרק תבחרו. 
צילום: ארנולד בר
  • טיולי אופניים – לא מצליחים להיפרד מהאופניים שלכם גם כשאתם נמצאים בחופשה, תוכלו לקחת אותם אתכם ולצאת לטיולי אופניים. ישנם מסלולים המיועדים במיוחד לרכיבה על אופניים, מסלולים יפהפיים בחיק הטבע.
  • סיבה טובה לצאת לפעילות ספורטיבית בחוץ – הנוף המרהיב והמשכר מחוץ לצימר הוא הזדמנות נהדרת לעשות פעילות ספורטיבית בחוץ. אם אתם אוהבים להיות בחוץ, לנשום את הריחות ולהרגיש את הטבע, טיולים בחיק הטבע הם הטיולים המתאימים לכם, בייחוד אם אתם עושים את הפעילות הספורטיבית האהובה עליכם.
  • מסעדות – רוצים לטעום מטעמים איכותיים וערבים לחך? כדאי לכם לנסות את המסעדות הבלתי מתפשרת של הצפון. מסעדות חלביות, בשריות או צמחוניות וטבעוניות, כל אלה מחכות רק לכם כדי לקלוע לטעמכם האישי.

כל הסיבות לנפוש דווקא בצימר

דיברנו רבות על הצפון, אבל כעת בואו נתייחס לצימר עצמו. מבין כל פתרונות האירוח המשמעותיים הצימר הוא אחד המקומות הטובים והאיכותיים יותר שבו תוכלו לנפוש. רק בצימר בצפון ניתן להעביר יום שלם הרוגי ובנות ולדעת שאיש לא יפריע לכם. כי בצימר הוא שטח פרטי השמור רק לכם, בניגוד לפתרונות אירוח אחרים כמו בתי מלון או אכסניות. כמו כן, בצימר יש שפע של אטרקציות ששייכות רק לכם כמו בריכה מפנקת, ג'קוזי חמים ונעים, שולחנות משחק חווייתיים, רחבת דשא, ערכת מנגל, ערכת קריוקי ועוד. גם מבחינת האירוח עצמו לצימר יש הרבה מה להציע: חדרים מרווחים, אמבטיה, מטבח להכנת אוכל, מרפסת, סלון גדול, טלוויזיה ומה לא. כך שכאשר אתם באים לצימר, ניתן לקחת את הדברים הבסיסיים ביותר. כל השאר כבר מוכן ומחכה לכם. 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן