חדשות רעננה

רעננה אבלה על אסף גריידי ז"ל

הובא למנוחות אסף גריידי, מנהל המוקד העירוני ברעננה. לפני כחודשיים לקה בליבו במהלך טיול בטורקיה, לאחר מאמצי החייאה, ליבו שב לפעום, הוא הוטס לארץ וטופל בבית החולים כשהוא שרוי בתרדמת. רעננה מבכה את מותו

אסף גריידי ז"ל

אסף גריידי ז"ל החל את דרכו בעיריית רעננה כסייר ביטחון באגף הביטחון. לאחר מכן כממונה מערך המיגון הרשותי ואף כמנהל יחידת החירום בעירייה. לאחרונה ניהל את המוקד העירוני, לפני כחודשיים נסע לחופשה בתורכיה שם לקה בדום לב והוטס לארץ, גריידי אושפז במצב קשה ובתרדמת עד שנפטר. מאות רבות הגיעו ללוות את אסף בדרכו האחרונה בבית העלמין בכפר נחמן ברעננה.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ספד לאסף: "מבכה את לכתו מאיתנו של אסף גריידי, מנהל המוקד העירוני. אסף, עובד מצטיין ומוערך, לקה בדום לב לפני כחודשים, במהלך טיול בטורקיה. לאחר מאמצי החייאה, ליבו חזר לפעום. כעירייה סייענו להטיסו ארצה והפעלנו את מיטב הרופאים כדי להצילו. אך אסף לא התעורר מהתרדמת. הבוקר נדם ליבו והוא בן 48. כולנו מחבקים את משפחתו ביום הנורא. נזכור את אסף החייכן, העובד המסור, החבר ואוהב האדם, ששנים רבות תרם למען שיגשוגה של העיר רעננה."
,

"אסף גריידי, מוכר לרבים כאדם חייכן ונעים הליכות", מספר בצער אלי כרשיש, ממלא מקום יו"ר וועד העובדים בעיריית רעננה. "כולנו בהלם. כששמעתי בפעם הראשונה שהוא לקה בהתקף לב – הרגשתי כאילו שהנחיתו עליי ועל כל העירייה פצצה. מדובר בבחור צעיר, עם נשמה טובה, הוא תמיד חייך אליי שנפגשנו וממש קשה לי לדבר עליו בלשון עבר".    כרשיש: "פגשתי את אסף לא פעם במהלך העבודה. בעבר אסף היה אחראי על מערך ותחזוקת המקלטים העירוניים ויצא לנו להיפגש שם. כולנו עצובים ומבכים את אובדנו".

השבעה תתקיים ברחוב בר אילן 25 רעננה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן