חדשות רעננה

רעננה ומתקדמת – היעד הבא של העסקים והיזמים בישראל

העיר רעננה מראה כידוע בשנים האחרונות גידול עקבי בכמות התושבים, זאת בשל הגירה חיובית של משפחות אל העיר ובמקביל מהווה את אחת הערים המובילות באזור השרון ובכלל במרכז הארץ בביקוש לשטחי נדל"ן למגורים וכן נדל"ן עסקי ומסחרי. סיבות אלו ונוספות ממצבות בעיני רבים את העיר כיעד החם הבא של ישראל בכל הנוגע למיזמים עסקיים וכלכליים שונים – הנה כל מה שכדאי לדעת בעניין

ריאה ירוקה ופחות פקוקה מת"א הלא רחוקה

העיר רעננה מהווה כיום את אחד הלוקיישנים המושכים ביותר לבתי עסק וחברות במרכז הארץ וזאת בזכות המיקום האטרקטיבי היחסי שלה בשרון, מרחק דקות ספורות מהרצליה שידועה כמעצמת הייטק ועסקים, וזאת לצד נגישות מהירה יחסית גם אל "העיר הגדולה" תל אביב שמהווה את מרכז העסקים המוביל בלב המדינה. בשונה מתל אביב והרצליה, ניתן למצוא בימים אלו שטחי נדל"ן עסקי ומסחרי כן משרדים להשכרה ברעננה במחירים אטרקטיביים הרבה יותר תוך צמצום משמעותי של בעיות הפקקים, הנגישות והחנייה המאפיינים לרוב את אזור גוש דן. מלבד אלו, רעננה היא בבחינת ריאה ירוקה בלב התעשיות והבניה שבמרכז הארץ, ולמרות הביקוש בה לשטחי נדל"ן העיר עדיין שומרת על מרחבים חקלאיים וסביבה ירוקה ומיטיבה. 

אשכול 8 – מעמד סוציואקונומי גבוה

מעמדה הסוציואקונומי של העיר נחשב לגבוה ביחס למרבית הערים במדינת ישראל ועומד על אשכול 8 (אשכולות הערים בוחנים מדדים שונים בתחומי החינוך, ההשכלה, רמת ההשתכרות, צפיפות המחייה ומדדים חברתיים כלכליים נוספים, ונקבע לכל עיר או רשות בטווח שבין 1-10). משמעות הדבר היא שהאוכלוסייה בעיר היא אוכלוסייה יציבה כלכלית, בעלת מודעות ויכולת השקעה גבוהה יותר ברכישה של שירותים ומוצרים.

רגישות מירבית לנגישות

רעננה היא אחת מ-23 ערים אשר זכו באישור המועצה הארצית לתכנון ובניה, להקמת רכבת תחתית "המטרו" אשר תבטיח תחבורה ציבורית נגישה, נוחה וזמינה, ללא פקקים, תהווה רכבת פרברים לשאר הערים ברשימה ותספק חיבור ביו ערי המרכז והשרון. עצם קבלת האישור והנחת התוכניות הראשוניות למתווה, הביאו לגידול משמעותי בביקוש לנדל"ן בעיר, בתחום הפרטי והעסקי כאחד. ההצהרה, התכנון והיישום המצופה, הם לא פחות מהבעת אמון של המדינה בעיר ובפוטנציאל הגדול שבה, ורצון להנגיש אותה לערים רבות נוספות. 

אז היכן נמצא הלוקיישן המושלם?

בעוד שבעבר בעלי המקצועות "החופשיים" דוגמת עורכי דין, רואי חשבון, סוכני נדל"ן, אדריכלים,  מעצבי פנים ואחרים, נהגו לבחור בין המשרד הביתי להשכרת משרדים ברחוב ראשי של עיר, בין חנויות ודוכני מזון, כיום המיתוג וסביבת העבודה המבוקשים ביותר הם בעיקר במתחמים עסקיים מובילים. 

המתחמים העסקיים לא רק יוצרים תחושה יוקרתית וסביבת עבודה אופטימלית בסגנון היי-טקיסטי, אלא גם מחברים בין בעלי המקצועות השונים במרחב עבודה פורה ומפרה ובנוסף יוצרים סביבה הנשענת על עירוב שימושים – משרדי הייטק ולואו טק, משרדים פרטיים ומתחמים לחברות, בלוקיישן הכולל שטחי מסחר, בילוי, פנאי, בתי קפה ומסעדות, מרפאות ושלל שירותים. למעשה המתחמים המושקעים הללו יוצרים סביבה עסקית אשר מספקת הן חשיפה רחבה והן מיתוג, בנוסף לפתרון הנדל"ן הנדרש עבור בית העסק או היזם.

>> על מתחם גב-ים החדש שיוצא לדרך בעיר כבר שמעתם? לחצו כאן לפרטים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן