חדשות רעננה

רעננה עוטפת באהבה את חקלאי העוטף

מאות תושבי רעננה הגיעו לשוק העוטף ברעננה עשרות דוכנים שהפעילו מתנדבים, על היוזמה והארגון עמלה הפעילה החברתית עו"ד טלי חץ

טלי חץ חיים ברוידא ומיכל טל בידאני עוטפים את האשכול

רעננה עוטפת באהבה את חקלאי העוטף, ש מי שמדבר על עזרה לחקלאי העוטף ויש מי שעושה. עשרות מתנדבים עמלו על ארגון שוק חקלאי של חקלאי העוטף, החקלאים עסוקים בהצלת המשקים שלהם אחרי שרבים נפגעו והמשקים הושבתו מפעילות, חוסר בידיים עובדות, הנחיות חירום ועבודה תחת איום טילים.

 

מתנדבים בשוק החקלאים

מי שלקחה על עצמה את האתגר היא עו"ד טלי חץ, שארגנה בסיוע הקהילה ברעננה מערך לוגיסטי ושיווקי בו אותרו חקלאים מהעוטף שלא יכולים לשנע את התוצרת שלהם.  משאית נסעה השכם בבוקר לאסוף את התוצרת מחקלאי הדרום.  עשרות מתנדבים הקימו הפעילו עשרות דוכנים של תוצרת חקלאית משובחת. כספי המכירה הועברו ישירות לחקלאים במחירים אותם הם קבעו.

עיריית רעננה וקניון נווה זמר נרתמו למשימה ורחבת הקניון הפכה לשוק פתוח ליום אחד. מאות תושבי רעננה נענו לקריאה והגיעו לקנות ישירות ולתמוך בחקלאים

טלי חץ בפניה לחקלאי העוטף: "אני פונה אליך כי אתה חקלאי מהעוטף ואנחנו רוצים לסייע, ולמכור עבורך תוצרת במסגרת שוק "עוטפים את האשכול" אתם יכולים להשתתף בתהליך אבל ממש לא צריכים…אתם לא צריכים לשנע, אתם לא צריכים להגיע, אתם לא צריכים למכור לבד, או לסדר, אנחנו עושים זאת עבורכם באהבה. אנחנו לא נעשה מכירה מראש אלא הכל ימכר במקום. הרעיון הוא פשטות ואנחנו בטוחים שזה יעבוד."

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. אבי הגב

    האם השוק מתקיים גם בשבת?
    באיזה ימים ניתן להגיע?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן