חדשות רעננה

שיטת שש השלבים לשיקום הפה של ד"ר עמירם צהר

שיקום פה חייב להעשות באופן מתוכנן ובמעקב של רופא מומחה, ד"ר עמירם צהר על שיטת שש השלבים שפיתח בדרך לשיקום פה מוצלחת לתאום תכנית טיפול אישית

עמירם צוהר
ד"ר עמירם צהר- צהר לחיוך
 
שיקום הפה חייב להיעשות כך שיצליח גם לאורך זמן. דר' צהר עמירם קבע 6 קריטריונים ברורים להצלחה זו.
 
1. לכל מטופל יש צורך להכין תכנית אופטימלית מותאמת למצבו הקליני, בריאותי והרנטגני. כדאי לתת למטופל תכנית טיפול אלטרנטיבית. אין להתפשר עם המטופל על תכנית שהפציינט מבקש והרופא לא מאמין בהצלחתה. עדיף מראש לא לטפל.
 
2. מקצועיות הרופא- על הרופא לבצע רק טיפולים בהם הוא מיומן תיאורטית ומעשית
 
3. שימוש ברפואת מומחים- בתחומים בהם הרופא לא מיומן מספיק או צריך דיעה מקצועית נוספת, יש צורך ואף חובה להעזר ברפואת מומחים, רצוי הנמצאים במרפאה עצמה.
 
4. מכשור חדיש – בעידן רפואת השיניים המודרנית, חובה להשתמש במכשור חדיש ומדויק יותר על מנת לקבל תוצאות אופטימליות.
 
5. מעבדה מקצועית וממוחשבת – על המעבדה להיות מקצועית וערה לחידושים הטכנולוגיים. המכשור החדיש של הרופא מצריך מכשור דומה במעבדה.
6. תחזוקת המטופל/ת בבית ובמרפאה –  המתרפא חייב לשתף פעולה תוך כדי הטיפול וגם בסיומו על מנת לשמור על השיקום. התחזוקה כוללת טיפול יומי בבית ותחזוקתי כל 2-3 חודשים במרפאה בה בוצע הטיפול.

ששת השלבים חייבים להיות מצטברים , כלומר , כולם יחד ולא כל אחד לחוד. זהו המתכון להצלחה לאורך זמן

ד"ר עמי צהר מנהל המרפאה של צוהר לחיוך בחולון. בוגר בית הספר לרפואת שיניים – אוניברסיטת ת"א (1989). תואר שני במנהל למערכות בריאות בפקולטה למנהל עסקים – אוניברסיטת ת"א) (2003). מבצע שתלים דנטליים והשתלות עצם בסיסיות ובנוסף מבצע שיקום על שיניים טבעיות ועל גבי שתלים.

לאתר המרפאה  לעמוד הפייסבוק לתאום ביקור לתכנית טיפול

 
 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן