חדשות רעננה

שיפוץ קוסמטי

לפני חודשיים מכון היופי ברעננה של עירית כהן, נהרס כליל. נהגת רכב שעברה סמוך למכון, איבדה שליטה על רכבה ונכנסה לתוכו. כעת לאחר ששופץ ונפתח מחדש, היא מבקשת מראש העיר: להציב בטונדות על המדרכה כדי למנוע את הישנות המקרה

מכונית בתוך החנות צילום: קרן שלהבת
מכונית בתוך החנות צילום: קרן שלהבת

"קרה לי נס מאחר וביום של התאונה לא עבדתי. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי במכון עם לקוחות", אומרת עירית. 

התאונה התרחשה לפני כחודשיים ברחוב חנקין 5 ברעננה. נהגת שאיבדה את השליטה על רכבה, נכנסה במכון לקוסמטיקה שבנוי כחדר אחד. למרבה המזל לא במכון לא היו אנשים והתאונה הסתיימה ללא נפגעים, אך גרמה להרס טוטאלי של המקום. 

עירית: "זה היה ממש מבהיל ועצוב לראות את מפעל חיי מרוסק. רלי, בעלת חנות הירקות שנמצאת בשכנות לעסק שלי, התקשרה ודווחה לי על התאונה. כשהגעתי למכון עמדתי המומה. הכל היה שבור ומרוסק. המכונית נכנסה אל תוך המכון, אפשר לומר שממש דרסה אותו. הגיעו לכאן כוחות הצלה שנאלצו לחלץ את הנהגת ואת רכבה. כשהסתכלתי על כל ההרס והשברים אומנם כאב לי, אבל בחרתי להביט על חצי הכוס המלאה – על כך שניצלתי בשל העובדה שלא הייתי בחנות. מדובר במיקום בעייתי, הרחוב הומה מכוניות ומשאיות כשאין מה שיגן על החניות שממוקמות סמוך לכביש". 

עירית מספרת שהמכון עבר שיפוץ כללי – גם המבנה וגם אבזורו מחדש. "לאחר התאונה, נאלצתי להוציא את כל הציוד כדי לאפשר את שיפוצו של המכון. לשמחתי השיפוץ הסתיים וכעת שבתי לפעילות מחודשת".

את לא חוששת שהמקרה יחזור על עצמו?

"פניתי לעירייה ובקשתי שיתקינו על בטונדות על המדרכות שיספקו מיגון לחנויות שממוקמות סמוך לכביש. התשובה שקבלתי – הייתה שלילית. הם טענו שהבטונדות יפריעו להולכי הרגל. אני לא מקבלת את ההסבר שלהם מאחר והמדרכות רחבות מאוד. אני מקווה שההחלטה של העירייה תשתנה, במקום לדאוג ליפות את העיר באמצעות פרחים ועציצים, שישמרו על חיי אדם".

מעיריית רעננה נמסר: 

הפנייה בנושא הצבת עמודונים על המדרכה ברחוב הנגב התקבלה בעיריית רעננה, ונבדקה על ידי גורמי מקצוע באגף ההנדסה. 

ככלל, העירייה ממעטת בהתקנת עמודונים או מחסומים פיזיים על המדרכה, מאחר ואלו עלולים להוות מכשול להולכי רגל. לפיכך, הוחלט על ידי גורמי המקצוע שלא להציב עמודונים במקום המבוקש, והודעה על כך נשלחה לפונה.

מכון היופי ברעננה של אירית כהן צילום : קרן שלהבת
מכון היופי ברעננה של אירית כהן צילום : קרן שלהבת

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן