חדשות רעננה

שמים את השני במקום הראשון

שבוע ההתרמה השנתי למען "קרן רועי לא אחסר" יחל ב 29.9.2022 המטרה לגייס כספים להמשך פעילות העמותה שמסייעת לילדים ובני נוער רבים בעיר רעננה לתרומות

שמים את השני במקום הראשון שבוע ההתרמה לקרן רועי לא אחסר
רועי חסן ז"ל

עמותת קרן "רועי לא אחסר" הוקמה על ידי אתי ומשה חסן, תושבי רעננה, בשנת 1998, לזכרו של בנם, רועי חסן ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים בעת שירותו הצבאי.

במהלך שנות פעילותה סייעה 'קרן רועי לא אחסר' לילדי רעננה  בסכומים מצטברים של מיליוני שקלים. העמותה פועלת ומסייעת לתלמידים נזקקים, בתחומים רבים: קניית ספרי לימוד, עזרה במימון טיולים של בתי-הספר, נסיעות לפולין, אבחונים פסיכולוגים דידקטיים, רכישת מחשבים, חוגים, מסעות לפולין, קייטנות, ארוחות חמות, במימון ביגוד והנעלה, ציוד רפואי, טיפולים רפואיים, מסייעת לבעלי מוגבלויות ועוד.

דביר סקעת מנכ"ל העמותה: "העמותה פועלת בהתנדבות בשיתוף פעולה עם אגף החינוך והמחלקה לשירותים חברתיים בעיריית רעננה. הקמפיין 'שמים את השני במקום הראשון', יתחיל בתאריך ה-29.9 וימשך שבוע ימים. תלמידים מבתי הספר ברעננה, ידפקו על דלתות התושבים במטרה להתרים כספים כדי שהעמותה תוכל להמשיך את עשייתה הרבה". 

לדברי סקעת, במהלך הקורונה העמותה סייעה למאות ילדים ובני נוער בקהילה והקפיאה את הליך ימי ההתרמה וגיוס הכספים. 

"בתקופת הקורונה הפכנו את החל"ת – לחלת דבש. כל מה שרצינו היה להמשיך לסייע בכל הפרויקטים שלנו שלא יפגעו בצל הקורונה. כעת לאחר תקופה ממושכת, החלטנו לצאת בקמפיין גיוס כספים ואנחנו רוצים לפנות לציבור שישתף איתנו פעולה כדי שנוכל להמשיך ולתרום לכמה שיותר ילדים ובני נוער".

לדברי צוות העמותה, הקורונה גרמה להמון משפחות להיקלע לקשיים כלכליים – דבר שפוגע ישירות בילדים – בתשלומים למוסדות החינוך, העדר תקציב לחוגים ואף לטיפולים רפואיים.

סקעת: "תושבי רעננה נחשבים לבעלי מעמד סוציואקונומי גבוה. מה שאנשים לא מבינים הוא שהרבה אנשים נקלעו למצב כלכלי קשה. ישנם אנשים שחיים בבתים מפוארים ולא חסר להם כלום וישנם משפחות שלא יכולות לשלוח את הילד שלהם עם כריך לבית הספר. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. העמותה ממשיכה בעשרות פרויקטים ומסייעת באופן שוטף בכל מה שקשור לילדים ונוער בקהילה. נשמח אם תושבי רעננה יפתחו את לבם ויתרמו לעמותה במהלך הפנינג ההתרמה וגם לאחריו". 

לתרומות ובירורים ניתן להתקשר לטל: 054-8808078 /050-5244616 

לתרומות באשראי או ביט 

  

משה חסן יו"ר קרן רועי לא אחסר
דביר סקעת מנכ"ל קרן רועי לא אחסר

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן