חדשות רעננה

שנה של הישגים למועדון כדורת הדשא רעננה

40 שנים לאחר הקמתו רשם מועדון כדורת הדשא רעננה שנה של הישגי שיא, גידול משמעותי במספר החברים, מאות משתתפים באירועי החשיפה לכדורת הישגים באליפות אירופה ובמכביה והכנות ליציאה לאליפות העולם בכדורת דשא לעיורים באוסטרליה בחודש מרץ

 

שנת שיא לכדורת דשא ברעננה צילום: אתי וינר אילוז

מועדון כדורת הדשא ברעננה חגג השנה 40 שנים להקמתו, והיתה זו שנה של שיאי השגים. המועדון שפועל ברחוב היערה ברעננה, על משטחי הדשא המרהיבים והמטופחים התקיימו השנה עשרות משחקים עשרות רבות של שחקנים ומתענינים גלגלו את הכדורים בדרך להישגים משמעותיים.

השנה הצטרפו למועדון עשרות חברים חדשים, אחרי תקופה ארוכה של יציבות. החברים החדשים נהנו בקיץ מאירוע השיא מגלגלים בירה עם חברים, סדרה של אירועי חשיפה אליהם הגיעו עשרות רבות מתושבי השרון שנחשפו למשחק שמשלב כושר גופני, גמישות פיזית וגמישות  חשיבה ואסטרטגיה. הייחוד של המשחק הוא ההתאמה שלו לכל גיל, לכל כושר גופני וכמעט לכל מזג אויר. 

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא עם הנבחרות בגמר המכביה ברעננה

נבחרת ישראל לאליפות אירופה הורכבה כמעט כולה משחקני המועדון, מאמן הנבחרת קולין סילברשטיין, שחקני המועדון אלן סייטוביץ סלווין וצביקה הדר חזרו מהאליפות עם מדלית הארד.

משחקי המכביה בקיץ נערכו גם הם ברובם ברעננה שאירחה את משחקי הגמר ואת טקס חלוקת המדליות המרשים בו לקחו חלק  שחקנים ואורחים מכל העולם.

ברעננה מתאמנת כל שבוע קבוצת עוורים השחקנים מגיעים מכל ערי השרון. נבחרת ישראל בכדורת דשא לעיוורים מתאמנת גם ברעננה והשנה היעד היה הכנות ליציאה לאליפות העולם שתתקיים בחודש מרץ באוסטרליה. הנבחרת מורכבת מ 6 שחקנים ו 6 מאמנים בינהם  המאמנים ממועדון רעננה יפה וגדי וינר תושבי הרצליה. ביום ראשון הקרוב יתקיים משחק חגיגי עיוורים ביחד רואים לסיכום השנה בשעה 17 עד 19. הקהל מוזמן.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן