חדשות רעננה

שרת הפנים ביקרה ברעננה

שרת הפנים איילת שקד, התארחה ברעננה, למפגש עם ראש העיר חיים ברוידא והנהלת העירייה, שכלל סקירה נרחבת על העשייה העירונית וביקור במוקד העירוני

ראש העיר חיים ברוידא ושרת הפנים איילת שקד ההכרעה על אישור התקציב נדחתה
ראש העיר חיים ברוידא ושרת הפנים איילת שקד, ההצבעה על אישור התקציב נדחתה

שרת הפנים, איילת שקד, ביקרה הבוקר בעיר רעננה, למפגש עם ראש העיר רעננה, חיים ברוידא והנהלת העירייה, וסיור בעיר.

השרה, מלווה בצוותה, ומנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש, התארחה בלשכת ראש העיר, לדיון בהשתתפות מנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר, הנהלת העירייה וראשי האגפים. במהלך הדיון, הציג ראש העיר רעננה, חיים ברוידא סקירה מעמיקה אודות העשייה העירונית במגוון תחומים לרבות ההיערכות העירונית, הסיוע וההסברה לתושבים בהתמודדות עם משבר הקורונה. דגש מיוחד הושם על אחוזי ההתחסנות הגבוהים בעיר, ודירוגה במקום הראשון בישראל בשיעור המתחסנים מעל גיל 16 – עם 91% מתחסנים.

עוד הועלו לדיון המאבק העירוני שמנהלת העירייה לשינוי תוואי המטרו המתוכנן בעיר, על מנת שיענה על צורכי התושבים ומטופלי המרכז הרפואי לשיקום לווינשטיין, צעדי ההתייעלות שהובילה העירייה עד להגעתה לאיזונה התקציבי, פרויקטים עסקיים, הקדמה הטכנולוגית והיות העיר עיר חכמה לשירות התושב, רמת השירותים הגבוהה בעיר והצורך בהקמת שלוחה של משרד הפנים בשטח העיר לרווחת התושבים. כן הועלתה לשיח ההתמודדות של התושבים עם ההפגנות בסמוך לבית ראש הממשלה, ופעילותו של ראש העיר למניעת סבלם, בין היתר בהגשת בג"ץ בנושא, צעד אותו חיזקה השרה שקד, שהזדהתה עם מצוקת התושבים.

הביקור נחתם בסיור ברחובות העיר ובביקור במוקד העירוני, בו הוצגה בפני השרה פעילות המוקד, כמקור מרכזי להענקת מלוא השירותים לתושבים, ורציפותו התפקודית בעבודה בקפסולות גם במהלך סגרי הקורונה, למתן מענה מלא וחיוני לתושב.

שקד הביעה התרשמותה והערכתה להצלחת מבצעי החיסונים בעיר ולאופן ההתמודדות העיר עם משבר הקורונה, וכן הביעה מחויבותה לבדיקת בקשת העירייה להקמת שלוחה של משרד הפנים בעיר.

עם סיום ביקורה, חתמה שקד בברכה בספר האורחים של העיר, בו שיבחה את העשייה העירונית וכתבה בין היתר: "תמשיכו לפעול לשגשוג העיר הנהדרת שלכם, תושבים חזקים ועסקים חזקים…", ונפרדה מראש העיר בסיכום להמשך שיתוף פעולה למען התושבים.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן