חדשות רעננה

אולטימטום השכנים לבנט: "פנה את המבצר או שנפגין"

שכניו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, מחו על הפגיעה באיכות חיים שנגרמת בגלל ההחלטה להכיר בביתו ברעננה כמעון רשמי. כעת, לאחר שסיים את תפקידו כראש הממשלה הם מבקשים: "תחזיר לנו את איכות החיים, נמאס לנו לגור בכלא"

צילום: פרטי

רחוב צ'יפמן ברעננה היה אחד הרחובות השקטים והמבוקשים ברעננה, עד שהוחלט להכיר בביתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, כמעון רשמי. מאז, לטענת השכנים, חייהם אינם חיים. אוהד שלום, תושב השכונה מספר על הקשיים שנגרמו לתושבי השכונה: "אנחנו חיים בסיוט מתמשך כמו בסיס צבאי סגור. סבלנו מספיק. עכשיו כבנט פרש מתפקידו אנחנו מצפים שהשכונה תשוב לקדמותה".

שלום, מדבר על השכונה השקטה אליה עבר לפני שלוש שנים יחד עם אשתו וילדיו. שכונה – שהפכה לדבריו למעין בסיס צבאי מרושת מצלמות, אנשי ביטחון וכן על סגירת המתחם למעט יציאה וכניסה אחת.

"סבלנו מספיק, אנחנו מצפים שהטירוף הזה יסתיים תוך חודש. פניתי היום לאחד המאבטחים במתחם והוא פשוט נפנף אותי", אומר שלום ומדגיש: "אנחנו נותנים כחודש לכל האופרציה הזו להתפרק. לא מעניין אותנו אם בנט מאוים, או שהוא זקוק למאבטחים. אם החיים שלנו לא יחזרו לסדרם – אנחנו פשוט נעמוד ונפגין מול ביתו ללא הפסקה. מדובר בהזיה, רק לאחרונה סיימו את הבנייה והוא פורש. סבלנו לחינם וכל הכסף שהושקע נשרף".

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. ש. אמיתי הגב

    עוד כלבלב של ״ביבי״ נובח.

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן