חדשות רעננה

אמיר ברטוב הלך לעולמו

אמיר ברטוב שכיהן כגזבר עיריית רעננה במשך 38 שנים הלך לעולמו בגיל 73

הלך לעולמו אמיר ברטוב ז"ל הגזבר המיתולוגי של רעננה, ברטוב כיהן בתפקידו 38 שנים עוד בימים בהם רעננה היתה מושבה וליווה את המעבר לעיר, ברטוב מבכירי ותיקי הגזברים ברשויות המקומיות כיהן גם כיושב ראש ארגון הגזברים יותר מעשור.

הלוויתו תתקיים ביום א 7.8 בשעה 10 בבוקר בבית העלמין ברחוב קלאוזנר.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא פרסם הודעת תנחומים : "מבקש להביע את השתתפותי באבלה של משפחת ברטוב, על לכתו מאיתנו היום (שישי) של אמיר ברטוב, ששימש משך 38 שנים כגיזבר המועצה המקומית ולימים עיריית רעננה. ברטוב התגורר ברעננה משנות ה-70, לאחר שנישא לחיה, בת המושבה רעננה.
אמיר היה גזבר מקצועי, נאמן ומוערך."

ראש עיריית רעננה לשעבר זאב בילסקי מסר הודעת תנחומים : "מיומי הראשון כראש עירית רעננה, עבדתי יחד אמיר ברטוב. המסירות, המקצועיות, והיושר המקצועי היו מהתכונות הבולטות של אמיר.
מיומי הראשון בתפקיד נעזרתי בו רבות ויחד עם סגני ראש העיר רינה ברטל, צבי קניג ועוזי כהן עליהם השלום וכמובן אורי קידר המנכל המוכשר שלנו הבאנו את רעננה להיות מהערים המובילות במדינה.
אמיר והצוות סייעו רבות להביא את רעננה לאיתנות כלכלית שאיפשרה לעיריה לתת שרותים ברמה גבוהה ולהשקיע בתשתיות ובפיתוח עתידי. הצטיינותו ברעננה הביאה לבחירתו של אמיר כיושב ראש איגוד הגזברים למעלה מעשור שנים.
צר לנו על לכתו מאיתנו בטרם עת. תנחומינו לחיה אשתו, לדליה אחותו להילה, אסף, יואב, מיכל והדס ילדיו וכמובן לכל הנכדים.
נזכור אותך תמיד אמיר היקר."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן