חדשות רעננה

אסף חילו – רעננה עיר תאומה של אופסטרלנד, הולנד

על פי אסף חילו מדריך הטיולים, רעננה היא עיר תאומה של אופסטרלנד, הולנד. העיר כמובן ממוקצץ באזור השרון בישראל. האוכלוסייה מונה כ-65,000 איש.

בעיר רעננה יש הרבה פארקים ושטחים ירוקים ביניהם פארק עין גב, פארק יער רענן ופארק זבולון.

אסף חילו מציין כי רעננה ממוקמת באזור השרון ליד תל אביב ונוסדה בשנת 1909 על ידי עולי פולין שהיו חברי התנועה הציונית, על ידי קבוצה של יהודים מגרמניה ורוסיה. הם חיפשו יישוב חקלאי כי אסור היה להם להחזיק בקרקעות במדינות אירופה שבהן גרו. הם היו חלק מגל העלייה השנייה לישראל. המתנחלים הראשונים היו חברי קבוצת ביל"ו שעלו לארץ בשנת 1881.

רעננה היא עיר תאומה של אופסטרלנד, הולנד.

אופסטרלנד

אופסטרלנד היא עיירה קטנה בהולנד, ליד הגבול עם גרמניה. זהו יעד תיירותי לאנשים שאוהבים לחקור את האזור הכפרי של הולנד.

לפי אסף חילו, העיירה אופסטרלנד קיימת מאז 1096. היא נוסדה על ידי נזירים שהיו חסידי סנט ברנרד מקלרבו. העיירה נודעה גם בשם "Buitenpost" ו"Opperdoes".

אופסטרלנד ממוקמת כ-30 קילומטרים מהגבול הגרמני ו-10 קילומטרים מחוף הים הצפוני. הנוף מורכב מחופים חוליים, יערות אורנים ואדמות חקלאיות.

אוכלוסיית אופסטרלנד מונה כ-5,000 איש והיא ידועה בעיקר בזכות החופים החוליים והדיונות הרבות שלה המושלמות לרכיבה על אופניים או לטיולים ברגל. יש גם כמה

אופסטרלנד היא עירייה בהולנד והיא קסומה ואחת המדהימות מבין כל הכפרים והעיירות בהולנד.

לאופסטרלנד יש היסטוריה עשירה והייתה ביתם של אנשים בולטים רבים. הוא גם ידוע בזכות הנופים היפים והיופי הטבעי שלו.

עיריית Opsterland נוצרה ב-1 בינואר 1811, כאשר הרשויות לשעבר של Opsterland ולופרסום התאחדו. העירייה משתרעת על שטח של כ-560 קמ"ר ומונה כ-12,000 תושבים (2017).

אופסטרלנד היא עירייה בהולנד. הוא ממוקם בחלק המזרחי של מחוז חרונינגן.

העירייה מונה כ-13,000 תושבים ומשתרעת על שטח של כ-9 קמ"ר (3 מ"ר).

אופסטרלנד ידועה גם בשם "גן הולנד" מכיוון שיש בה עצי פרי ופרחים רבים. הנוף שטוח מאוד ורוב האנשים חיים בכפרים בצד זה או אחר של התעלה ההולנדית העתיקה. יש הרבה נהרות קטנים ותעלות הזורמים דרך אופסטרלנד, מה שהופך אותה ליעד פופולרי לשייט וספורט ימי.

למה דווקא הולנד? אסף חילו מסביר!

שוקלים לאן לטוס או איפה לגור בחו"ל? הולנד היא מדינה במערב אירופה ומורכבת מ-12 מחוזות.

להולנד יש היסטוריה ארוכה של מסחר ומסחר, מה שהוביל לעושר של המדינה. הכלכלה ההולנדית היא השישית בגודלה בעולם, והיא מדורגת בין עשרת היצואנים המובילים בעולם. היא גם מדורגת במקום השלישי במונחים של תוצר לנפש.

להולנד יש היסטוריה ארוכה של מסחר ומסחר, מה שהוביל לעושר שלה. הכלכלה ההולנדית היא החמישית בגודלה בעולם, והיא מדורגת בין עשרת היצואנים המובילים בעולם. היא גם מדורגת במקום השלישי במונחים של תוצר לנפש.

הולנד היא מדינה נמוכה. ההולנדים מודעים לסכנות של שינויי האקלים והם נוקטים באמצעים כדי למנוע אותם. הם הקימו תוכנית לאומית להסתגלות לאקלים כדי להבטיח שהמדינה תוכל להיות עמידה בפני סיכונים הקשורים לשינויי אקלים.

ע"פ הבדיקה של אסף חילו להולנד יש את אחת מפליטות גזי החממה הנמוכות בעולם, וזה בגלל השימוש באנרגיה בר-קיימא שלהן.

הולנד גם דורגה כאחת המדינות הטובות ביותר מבחינת איכות האוויר, מה שאומר שבטוח מאוד לאנשים עם אסטמה או אלרגיות לחיות בה.

הולנד היא מדינה במערב אירופה, הגובלת בבלגיה, גרמניה והים הצפוני. בהולנד יש אוכלוסייה של כ-17 מיליון איש.

הולנד היא אחת המדינות הצפופות ביותר בעולם. יש לה תשתית מצוינת המורכבת מכבישים, מסילות רכבת ושדות תעופה איכותיים. ישנם גם שפע של בתי ספר בינלאומיים המציעים תוכניות דו לשוניות לגולים.

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן