חדשות רעננה

א.נ.י מיזוג אוויר – התקנת מערכות מיזוג זה אנחנו!

אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, עוסקים ומתחמים בענף התקנת מערכות מיזוג כבר למעלה מ-25 שנה, ולאורך השנים ביססנו את מעמדנו המקצועי כאחת מחברות ההתקנה המובילות ביותר בתחומה. לרשותנו, צוותי התקנה בפריסה ארצית המאובזרים בכל מערכות הציוד המתקדמות ביותר מסוגן לצורך התקנה מקצועית של כל סוגי מערכות המיזוג.

כל פתרונות השירות במקום אחד

כחברה מובילה בתחום התקנת מערכות מיזוג, אנחנו מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות שירות במקום אחד, וביניהם: שירותי ייעוץ והכוונה בנוגע למערכת המיזוג המותאמת ביותר עבורכם, שירותי פירוק של מערכות מיזוג ישנות, שירותי טכנאי מערכות מיזוג לסקטור הפרטי (בתים פרטיים ודירות מגורים) ולסקטור העסקי – מוסדי (חנויות, משרדים, חללים מסחריים, מבני תעשייה, מבני ציבור וכדומה), התקנה מקצועית של כל סוגי מערכות המיזוג, לרבות, התקנה של מזגן VRF  הנחשב למזגן המתקדם ביותר בענף המיזוג, ביצוע עבודות נלוות לצרכי ההתקנה באמצעות קבלני משנה מובילים בתחומם העובדים איתנו ברמה השוטפת, לרבות, חשמלאים מוסמכים וקבלני גבס.

בנוסף, אנו מאפשרים לכם ליהנות ממספר יתרונות שירות לאורך כל הדרך כגון:

  • צוותי התקנה מנוסים ומיומנים בפריסה ארצית – כל צוות מנוהל על ידי טכנאי מזגנים בכיר ועתיר ניסיון
  • התחייבות להתקנת מזגן VRF וכל סוג אחר של מזגן בהתאם להוראות יצרן וכללי הבטיחות הנדרשים
  • אחריות מלאה על ההתקנה לתקופה מרבית של עד 5 שנים עם אופציה להרחבת האחריות
  • שירות ויחס אישי לכל לקוח/ה

ויתרונות נוספים ההופכים אותנו לחברת ההתקנה המובילה של ישראל כבר למעלה מ-25 שנה!

אנחנו מתחמים בהתקנת מערכות VRF

כחברת התקנות מובילה בענף המיזוג, אנחנו ב-א.נ.י מיזוג אוויר, מקפידים על השתלמויות מקצועיות לצוותי ההתקנה שלנו בכל הנוגע להתקנה של מערכות מיזוג חדשות ומתקדמות מסוגן, לרבות, מערכת VRF המבוססת על טכנולוגיית VARIANT REFRIGERANT FLOW. השתלמויות מקצועיות אלו, הפכו את צוותי ההתקנה שלנו לצוותים המיומנים ביותר לצורך התקנת מזגן VRF המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מרכזיים כגון:

  • מערכת מיזוג מתקדמת מסוגה המשלבת בתוכה שני מרכיבים בלבד: יחידת עיבוי מרכזית (מדחס) המותקנת מחוץ למבנה ויחידות אידוי (יחידות מיזוג פנימיות) המותקנות בכל אחד מחדרי/חללי המבנה.
  • מערכות מיזוג אוויר VRF מאפשרת ליהנות משליטה מוחלטת בטמפרטורת המיזוג בכל חדר באופן נפרד מבלי להיות תלויים בטמפרטורת המיזוג בחדרים הסמוכים – כל מזגן VRF יכול להיות מכוון לטמפרטורה אחרת בכל חדר, כולל אפשרות לחימום בחדר אחד וקירור בחדר סמוך אליו.
  • מערכת מיזוג המאפשרת ליהנות מחיסכון משמעותי של עד 50% בצריכת החשמל בהשוואה לכל סוגי המזגנים האחרים.
  • מערכת מיזוג שקטה במיוחד המאפשרת לכם ממיזוג מיטבי ללא רעשי רקע נלווים
  • מערכת מיזוג המתפקדת באופן מיטבי ופונקציונאלי גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים במיוחד
  • מזגן VRF נחשב לאחד מסוגי המזגנים האמינים ביותר בענף המיזוג עם מינימום תקלות ובעיות לאורך שנים
  • מערכת מיזוג הניתנת להתאמה מודולארית לכל חלל בהתאם לתכנית אדריכלית או תכנית עיצוב פנים
  • מערכת מיזוג המגיעה עם לוח פיקוד מרכזי באמצעותו ניתן לשלוט באופן מלא ונפרד בכל אחת מיחידות המיזוג הפנימיות – כמו כן, חשוב לציין שמערכות VRF ניתנות להתממשקות מלאה עם מערכות בית חכם מכל סוג.

הניסיון המקצועי שלנו בהתקנת מערכות מסוג VRF יאפשר גם לכם ליהנות מתפקוד מיטבי של המערכת וניצול מרבי של כל אחד מהיתרונות המופיעים לעיל.

את תהליך התקנתה של מערכת VRF אנו מיישמים במספר שלבים הכוללים גם ביקור מקדים של נציג מטעמנו בשטח המיועד להתקנה וזאת לצרכי תכנון מיטבי של הליכי ההתקנה על פי תנאי השטח, מורכבות ההתקנה, צרכי הלקוח, וכמובן, הוראות היצרן.

בנושא היצרן, חשוב לנו לציין שהתקנת מזגן VRF מחייבת ביקור בשטח של נציג מטעם חברת הייצור וזאת לצרכי מתן אישור על ההתקנה. ללא אישור זה לא תוכלו לעשות שימוש באחריות המוענקת לכם על המערכת מטעם היצרן.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם את שירותי ההתקנה המקצועיים ביותר בנוגע להתקנת מערכות VRF וכל מערכת מיזוג אחרת, לרבות, מזגני אינוורטר ומזגנים מיני מרכזיים, אנחנו כאן לשירותכם.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן