חדשות רעננה

בואו לשחק איתי

משחקיית פעלטון ברחוב אחוזה ברעננה היא המקום הכי טוב ללמד את ילדכם לפתח את גופו ומוחו תוך כדי משחק. טרמפולינות, מתחם נינג'ה, חדר כדורגל, אומגה וכל מה שיגרום לילדים שלכם לצאת מהמסך ולגלות את חדוות ההתעמלות

עשרות מחקרים נכתבו על הקשר בין גוף ונפש ועל הצורך להקים את הילדים מהכורסה לטובת פעילות גופנית בריאה ומהנה. הבעיה היא שקשה מאוד לנתק ילדים מהמסך ולהוציא אותם מאזור הנוחות לטובת מאמץ גופני. אז מה הפתרון? כרגיל בחינוך, להפוך כל פעילות לחוויה מהנה.

רשת משחקיות פעלטון היא פתרון נפלא לבילוי משותף, פעיל ומהנה לילדים עד גיל 9 ובחלק מהמשחקיות עד 11.

השבוע קפצתי עם האחיין שלי למרכז מסחרי עזריאלי רעננה, ברחוב אחוזה 267, כדי להתרשם מהמקום השוקק שהפך לאתר חובה עבור ילדי האזור.

מדובר במרכז בילוי ופנאי שמציע מרחב פעילות מאתגר, מעשיר ומוגן עם מגוון רחב של הפעלות ואטרקציות חווייתיות המשחקייה מותאמת למגוון גילאים: לתינוקות, פעוטות וילדים עד גיל 11.

המשחקייה כוללת בין השאר מתחם טרמפולינות, מתחם נינג'ה, חדר כדורגל, אומגה, מגלשה ומתחם פעלטונים. ההפעלות והמתקנים במשחקיה מעודדים פעילות גופנית ומובילים לשיפור המוטוריקה הגסה והעדינה, שיפור מיומנויות חברתיות, התנסות חיובית באתגרים, התגברות על מכשולים ועוד.

שעתיים וחצי אחרי שנכנסנו למקום האחיין הצעיר עדיין רץ וקפץ ונראה שהוא היה רחוק ממיצוי המתקנים, שיש לציין מתוחזקים ברמה גבוהה, ובכלל מהאווירה המהנה במקום. בכלל נראה היה שכל הילדים במקום שמחים וצוהלים, בלי לריב – כי יש מקום לכולם – ובלי לבכות ש"משעמם לי" כי במקום כזה באמת קשה מאוד להשתעמם.

אגב, מבחינתי הבונוס הגדול במקום נפלא כזה הוא האפשרות לחגוג לאחיין יום הולדת בחדר מיוחד שמוקצה לכך עם שלל אפשרויות של משחקים והנאה. אז אם לסכם את הביקור המוצלח בפעלטון של אחוזה אפשר לומר שתי מסקנות ברורות. אחת, המשחקייה הזו מאפשרת לימוד חווייתי, מפתח ומעצים לילדים – תוך כדי משחק. השנייה, אחרי הביקור הראשון יהיה גם שני, שלישי ועוד. איך אמר שוורצנגר – שללא ספק ביקר בכמה משחקיות בחייו – אנחנו עוד נשוב.

שעות פתיחה:

א' – ה': 15:00-20:00

ימי ו': 10:00-15:00

שבת: 10:00-20:00

כתובת המשחקייה: אחוזה 267, מרכז מסחרי עזריאלי רעננה

טלפון: 1700-50-44-64

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן