חדשות רעננה

בוני בניין חגגה 50 שנות בניה ויצירה

חברת  "בוני בניין" הרעננית  חגגה עם מאות לקוחות שותפים לדרך משפחה וחברים יובל להיווסדה. חיים מידן, יו"ר החברה, מספר על המניע להקמת החברה ועל הקשר הבן דורי במשפחתו – מה שתורם לחוזק ולמקצועיות של "בוני בניין"

אלון חיים ונועם מידן בוני בניין 50 שנות יצירה בבניה

מאות אורחים הגיעו לחגיגת 50 שנות פעילות של  "בוני בניין", באירוע החגיגי שנערך בתאריך ה-5.9 במלון ורט בנתניה. בטקס נכחו מאות קבלנים, עובדים ולקוחות החברה – ישראל קטורזה הצחיק את המשתתפים שנהנו מארוחת ערב מפוארת.

חברת הבניה "בוני בניין", החלה את דרכה לפני 50 שנים על ידי אליעזר מידניק ז"ל ועסקה ברוב שנותיה בבניית מבני ציבור. כיום  עוסקת החברה  בייזום וביצוע פרויקטים בתחום הנדל"ן, מתמחה בבניית בניית בנייני מגורים, התחדשות עירונית, מוסדות ציבור, בנייני משרדים ותעשייה. 

חיים מידן (71) בנו של אליעזר: "המוטו של החברה הוא: 'חושבים אנשים'. לכן, לרגל חגיגות היובל של החברה, החלטנו להזמין עם כל מי שלווה אותנו עד כה – לשמוח ולחגוג 50 שנים של עשייה. פינקנו את האורחים בארוחת ערב חגיגית ובמופע של ישראל קטורזה". 

 

קירית החינוך מטרוווסט רעננה
בית הספר פעמונים ברעננה מאות מבני ציבור בנתה החברה

חיים מידן, מנכ"ל ובעלי החברה "בוני בניין", המשיך את דרכו של אביו, ומספר שגדל על ערכי הציונות – מה שגרם לו לבחור בענף הבנייה כמקצוע. "אבי עבד כמנהל בחברת בנייה. הצטרפתי אליו לעבודה מגיל מאוד צעיר. נהגתי לבלות את כל החופשים שלי עמו וכך למדתי את העבודה. מבחינתי לא הייתה אופציה אחרת. רציתי לבנות את הארץ. בכל תחילת שנת לימודים אני מתרגש מחדש כשאלפי ילדים נוהרים לבתי ספר שהחברה שלנו בנתה". 

"בוני בניין" עובדים על מרבית האזורים בארץ ואחראיים על מאות בניינים ומוסדות ציבור. ברעננה בנתה החברה את תיכון אביב, בית יד לבנים, קריית החינוך של תיכון מטרו ווסט, בית ספר הפעמונים ועוד. 

 

חיים מידן, חיים ברוידא ואלון מידן

אלון מידן דור שלישי במשפחת בוני בניין, שבחר גם הוא ללכת בדרכי אביו חיים וסבו מספר: "שמעתי את אבא מספר ומתגאה בכל ארוחה וחג על הבניינים והמוסדות שבנה מגיל מאוד צעיר. זה היה רק עניין של זמן עד שאצטרף אליו". 

בעשור האחרון, הרחיבה החברה תחת ניהולו של אלון את תחומי פעילותה והחלה בייזום וביצוע פרויקטים מורכבים של התחדשות עירונית. "אחד מהפרויקטים שאנחנו גאים הם 'שער הנגב' – בנינו בית ספר ממוגן כדי שתלמידיו יוכלו לשמור על  שגרת הלימודים".

אתם קיימים כבר בשוק המון שנים. מה סוד ההצלחה שלכם? 

חיים מידן: "החברה שלנו בנויה על יסודות יציבים. יש לנו חוסן פיננסי ואנחנו פועלים בצורה סולידית וזהירה גם כדי לשמור על עצמנו וגם על לקוחותינו. החברה שלנו מנוהלת על ידי המשפחה – דבר שמספק לנו יציבות ומקצועיות. אנחנו דואגים ללקוחות שלנו וגם לקבלנים ועומדים בכל הבטחה ומילה שנתנו. אנחנו מתכננים להמשיך ולפעול למען לקוחותינו עוד שנים ארוכות".

מאות שותפים לדרך הגיעו לחגוג 50 שנים לבוני בניין

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן