חדשות רעננה

"ביבי ירכיב את הממשלה, אבל ייפול אחרי זמן קצר"

כך חוזה המתקשרת והמדיום לינדה שאולי, תושבת כפר סבא. עוד הפתעות: בן גביר ימונה לשר הפנים ובעתיד ייבחר לראשות הממשלה. שתי מפלגות קיימות לא יעברו את אחוז החסימה, אחת מהן מהמגזר הערבי

לקראת הבחירות השבוע ביקרנו בביתה הצנוע של לינדה שאולי, מדיום ומתקשרת, כדי לשמוע אפילו לפני מדגם הקלפי מה עתיד לקרות במפה הפוליטית.

שאולי, שחזתה ב-96' את ניצחונו של בנימין נתניהו בבחירות, את עלייתו ונפילתו של משה קצב, היא דמות ססגוניות בכפר סבא, אחת שנטועה עמוק בלב הקונצנזוס. ביתה הצנוע הוא מוקד עלייה לרגל, גם עבור ידוענים רבים (כמו יובל כספין, איציק קלה ושלמה שרף) ופוליטיקאים מקומיים. כולם משחרים לפתחה. לא מעט אנשים מגיעים אליה שתסיר מעליהם עין הרע ושתשיב את הבן הגאה חזרה לדרך הישר.

שאולי, כך היא מעידה, רואה את בבואתו של האדם ומקבלת מסרים לגבי עברו ועתידו, כל זאת באמצעות קערית מים מהולה בהרבה שמן זית טהור.

"אדם יושב מולי ומסובב את אצבעו שלוש פעמים מעל קערית השמן תוך שהוא אומר את שמו ואת שם אמו", היא מגלה את דרך עבודתה. "אחר כך אני מערבלת את השמן בעזרת מקל ומבקשת בזכות הקדוש ברוך הוא ורבי מאיר בעל הנס, שיעלה את גורלו וייתן בשורות טובות".

באנו אלייך לקראת הבחירות כדי שתחזי מה עתיד לקרות. מה את רואה בשמן? מי ייבחר?

"ביבי חוזר אבל לא לתקופה ארוכה. יש עליו תיקון משמיים. איילת שקד לא תעבור את אחוז החסימה. שתי מפלגות יימחקו. המפלגה של אחמד טיבי לא תעבור כי ערביי ישראל רואים שהוא לא עובד בשבילם אלא בשביל הפלסטינים".

מה לגבי בן גביר? הוא יהיה הפתעת הבחירות?

"בן גביר יתחזק בעוד מנדט מעל הסקרים ויהיה שר הפנים. בעתיד הוא יהיה ראש הממשלה".

איזו מפלגה תהיה דומיננטית באזור שלנו?

"כפר סבא תצביע בעיקר לליכוד. רעננה תבחר חצי בלפיד וחצי בליכוד. הוד השרון תלך עם הימין והרצליה תצביע בעיקר לשמאל".

הכי חשוב: האם הבחירות יעברו בשלום או שתהיה אלימות?

"תהיה אלימות פוליטית, אבל לא קשה. אם כבר אני רואה סיכוי גבוה לפיגועים באותו יום, אז חשוב להיות ערניים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן