חדשות רעננה

בית למשפחות החולים

בשבוע שעבר נחנך ב"יד שרה", הצמוד לבית לוינשטיין, אגף ייחודי הכולל שישה חדרי אירוח לטובת המבקרים את יקיריהם המאושפזים בבית לווינשטיין.

בית החולים השיקומי בית לוינשטיין ברעננה משרת את כל תושבי המדינה ומזה שנים מוכרת לפרנסי העיר הבעיה של משפחות המאושפזים שמחפשים חדר או דירה בקרבת בית החולים על מנת לסעוד את יקיריהם. עד לאחרונה נאלצו להשיב בשלילה לכל הפניות – לא עוד.

אגף חדרי האירוח נתרם על ידי ארי וחנה וולף תושבי רעננה בשיתוף קרן הצדקה נח וולף משיקגו שהקים אביו של ארי. חדרי האירוח המפוארים נתרמו לזכרה של אם המשפחה מלכה פרל (מרלין) וולף שבימים אלה מלאה שנה לפטירתה.

בטקס המרגש נשאו דברים מייסד ויו"ר מרכז יד שרה אורי לופוליאנסקי, ראש העיר חיים ברוידא, מנכ"ל יד שרה מוישי כהן והתורם ארי וולף שציין בדבריו כי אמו הייתה אשת חסד וכשהוא שמע על הצורך בחדרי אירוח עבור משפחות המאושפזים בבית לווינשטיין הוא הרגיש שזה ההנצחה המתאימה ביותר לאמו שהייתה ידועה במידת הכנסת האורחים שלה.

עוד השתתפו במעמד מנהל בי"ח בית לוינשטיין ד"ר חגי אמיר, מנהל סניף יד שרה רעננה משה מנדל, בני משפחת וולף לשלוחותיה מרעננה ומארה"ב, פרופ' עמיצור ולאה ברק ויו"ר המועצה הדתית רעננה אריה פרידמן.

להזמנת החדרים יש להתקשר דרך מוקד ארצי *6444

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן