חדשות רעננה

בעיה בוערת ברעננה

פורים סוער  ברעננה: מוות של ילד, ונדליזם והבערת מדורות בחורשת רועי לא אחסר. "אם לא נתעורר יקרה כאן אסון נוסף", כך אומרת לינוי לוין גואטה, תושבת העירמעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה ממשיכה לפעול בתקיפות נגד העבריינים אשר מפרים את הסדר הציבורי ומפעילים חזיזים ונפצים ברחבי העיר.

ונדליזם והצתות בפורים

משנכנס אדר מרבים בשמחה, אבל מסתבר שברעננה לצד השמחה היה גם הרבה עצב – התאבדות של נער, נפצים בכל שעות היממה הצתה של שריפה בחורשת רועי לא אחסר והטלת שתן על המתקנים במתחם. אין ספק שמשהו "רקוב" ברעננה, אמרה לנו השבוע חברת משפחה של הנער שהתאבד, אבל מאז תחושת הכאוס רק הלכה והתפשטה כשברחבי העיר התגלו סימנים לחגיגה של וונדליזם. חורשת "רועי לא אחסר", שממוקמת שמאחורי "בית איזי שפירא" ברעננה, הפכה למוקד עלייה לבני נוער שתויים וקולניים שהציתו מדורה בחורשה סמוך לשעה 2 בלילה במהלך חג הפורים. 

לינוי לוין גואטה: "בני נוער בגילאים 14-16, הגיעו לחורשה, הרעישו, צעקו וקיללו. הם שתו ועישנו והבעירו מדורה גדולה, עמדו בתוך המזרקה השתינו לתוכה וגם על המתקנים בחורשה – מתקנים שמשמשים ילדים קטנים. בני הנוער לא חוששים מאף אחד. אין גורם התרעה והם מבינים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים. רק לאחרונה העיר קבלה פרס בנושא החינוך – דבר שלא משקף את מה שקורה בפועל". 

 

עיריית רעננה תמשיך לתגבר כוחות ביטחון בכל רחבי העיר כדי לפעול נגד מפירי החוק, תוך עירוב הוריהם והמשטרה, זאת בנוסף למערך ההסברה ומאות מצלמות ביטחון שפרוסות בכל רחבי העיר

פנית למוקד?

"התקשרתי למוקד העירוני עשרות פעמים וכלום לא נעשה. כוחות הביטחון שסיירו במקום לא עשו כלום. הם עמדו חסרי אונים מול כל המהומה. הם העירו לילדים מידי פעם אבל לא יותר מזה. אני מציעה לתושבי רעננה שיתעוררו – האסון הבא בפתח. הורים וסיירות ההורים, צאו לרחובות ותראו כיצד הילדים שלכם מתנהגים. אני מזמינה גם את ראש העיר לקיים מפגש דחוף עם כל הגורמים הרלוונטיים, כדי לטפל בבעיית בני הנוער לפני שעוד נער יאבד את חייו".

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה ממשיכה לפעול בתקיפות נגד העבריינים אשר מפרים את הסדר הציבורי ומפעילים חזיזים ונפצים ברחבי העיר.לקראת פורים, העירייה נערכה מראש עם כוחות ביטחון פרוסים בשטח ברחבי העיר. במהלך מספר אירועי נפצים שארעו בלילה, ואשר נקלטו גם במצלמות הביטחון של העירייה, פעלו צוותי הביטחון ואיתרו מספר בני נוער קטינים שביצעו את העבירה. הם נעצרו לחקירה, קיבלו דוחות על הפרת הסדר הציבורי, גרימת נזק לרכוש ציבורי ושימוש בנפצים. עיריית רעננה תמשיך לתגבר כוחות ביטחון בכל רחבי העיר כדי לפעול נגד מפירי החוק, תוך עירוב הוריהם והמשטרה, זאת בנוסף למערך ההסברה ומאות מצלמות ביטחון שפרוסות בכל רחבי העיר, המתעדות ומדווחות בזמן אמת למוקד העירוני ולכוחות הביטחון, הפועלים בשטח 24 שעות ביממה."



כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן