חדשות רעננה

החמרה בהגבלות ברעננה

עיריית רעננה מחמירה את ההגבלות על האירועים והפעילות העירונית, כחלק מהמאבק במניעת התפשטות התחלואה בעיר, ומגבירה את האכיפה אחר הנחיות הבריאות 
בין היתר, יבוטלו האירועים הפרונטאליים בשיתוף התושבים לחנוכה, ותתאפשר פעילות מקוונת בלבד; יבוטלו פעילויות הספורט ופעילויות הקריוקי לבני הנוער, ותצומצם פעילות פארק רעננה ושעות פעילות מגרשי הספורט

על רקע התפשטות התחלואה בעיר, ובמטרה להשיב את העיר רעננה להגדרתה כעיר ירוקה, נוקטת עיריית רעננה במספר פעולות יזומות להחמרת ההגבלות באירועים ובפעילות העירונית ולהגברת האכיפה על הנחיות הבריאות.

ראש העיר – החמרה בהגבלות ברעננה

בהערכת מצב עירונית, שהתקיימה הבוקר בהשתתפות ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, מנכ"ל העירייה, ראשי האגפים וההנהלה הבכירה, הוחלט בעיר על שורת מהלכים לעצירת התפשטות התחלואה:

במהלך השבוע צפוי להתקיים בעיר, בהובלת יחידת האכיפה והשיטור העירוני ומחלקת הפיקוח, מבצע אכיפה מקיף לאכיפת הנחיות הבריאות במגזר העסקי כמו גם בקרב תושבי העיר. פעילות תנועות הנוער בעיר תתקיים תחת מערך פיקוח הדוק, ודרישה מנציגי התנועות להשתתפות בהדרכה כוללת בנושא הקורונה כתנאי להפעלתן. במידה ויימצא כי הפעילות לא מקיימת בהתאם לתקנות היא תיפסק.  אירועי הדלקת הנרות לגמלאי העיר יתקיימו בקפסולות מוקטנות ותוך הגברת הפיקוח על מילוי הנחיות.  בתחום הספורט יחולו הגבלות על שעות הפעילות, עם החלטה לכיבוי האורות בכלל המגרשים בשעה 21:00, לרבות פעילות הספורטק שתסתיים בשעה 21:00, ובו יוגבר מערך האכיפה. 

פארק רעננה יגביל פעילותו: העירייה מודיעה על הגבלת הכניסה לפארק במהלך סופי השבוע ל- 3000 איש בלבד, וכן על הגבלת כניסת קבוצות מאורגנות של תושבי החוץ באמצע השבוע. כמו כן, לאורך שעות הפעילות, תישמע ברחבי הפארק הקלטה ייזומה ובה הנחיות הבריאות כשירות לציבור וחידוד הנהלים. במקביל מרחיבה העירייה את גיוס המתנדבים לסיירת הקורונה, להרחבת סיורים יזומים בפארק בסופי השבוע.

 

לנוכח העלייה בתחלואה, ולמניעת המשך ההדבקה, מודיעה העירייה על ביטולן של שורת פעילויות ואירועים:  יבוטלו פעילויות ייעודיות פרונטליות שתוכננו לבני הנוער בהן, פעילות קריוקי לחנוכה וביטול מיזם פעילויות הספורט לבני הנוער "שחקו נא" של פתיחת מגרשי הספורט לבני הנוער, למעט מגרשי הטניס;  

יבוטלו כלל הפעילויות הפרונטאליות שתוכננו לחנוכה בשיתוף התושבים למעט המטווח המתוכנן ליום ב' 14.12. יתאפשרו פעילויות מקוונות בלבד, בהשתתפות חברי הפקת האירוע בלבד, וכן תתאפשר פעילות "רכב השמחה" שתוגבל לתנועה בלבד ללא עצירות. 

בתחום החינוך, יבוטלו שירותי הסעות התלמידים לבתי הספר החל מחזרת התלמידים למוסדות הלימוד לאחר חופשת חנוכה.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן