חדשות רעננה

היתר בנייה לפרויקט וילנסקי של חברת ינוב בנווה זמר ברעננה

חברת ינוב מדווחת על קבלת היתר בנייה לפרויקט שיזמה ברחוב וילנסקי 30-34 בשכונת נווה זמר החדשה ברעננה, הפרויקט כולל הקמת 42 יחידות דיור ב-3 בניינים בני 6 קומות, בתמהיל של דירות 4-5 חדרים, דירות גן בנות 6 חדרים ודופלקסים

פרויקט וילנסקי של חברת ינוב בנווה זמר, רעננה, הדמיה G.A.S.S

חברת ינוב מדווחת על קבלת היתר בנייה לפרויקט שיזמה ברחוב וילנסקי 30-34 בשכונת נווה זמר החדשה ברעננה, הכולל הקמת 42 יחידות דיור ב-3 בניינים בני 6 קומות, בתמהיל של דירות 4-5 חדרים, דירות גן בנות 6 חדרים ודופלקסים. 

מהחברה נמסר כי נותרו בפרויקט דירות בודדות אחרונות למכירה, כשקהל היעד המרכזי הן משפחות, משפרי דיור מהעיר והערים הסמוכות, וכן מצמצמי דיור. צפי לאכלוס הפרויקט – סוף שנת 2025. 

לדברי שגיא לנצ'נר, מנכ"ל חברת ינוב, "אנו שמחים על התקדמות הפרויקט בשכונת נווה זמר, וצפויים לעלות על הקרקע בקרוב לאחר שקיבלנו את היתר הבנייה. השכונה מוגדרת על ידי העירייה כשכונת הדגל של העיר, היא תוכננה בתכנון מוקפד ומציעה פתרונות כוללים לחיי היומיום למשפחות. הפרויקט זכה לביקוש גבוה אף בטרם קבלת ההיתר, ונותרו למכירה דירות אחרונות".

שכונת נווה זמר היא שכונה חדשה שהוקמה מאפס כשכונה נפרדת בצפון העיר רעננה. היא צפויה לכלול בסוף הקמתה כ-3,500 דירות בתמהיל מגוון שייתן מענה לקהלי יעד מגוונים. השכונה משלבת מרחבים ירוקים רבים המהווים כ-20% מהשטח, יש לה נגישות תחבורתית מעולה – חיבור ישירות לכביש 4 מצד מזרח, לנתיבי איילון ממערב ולכביש 531 מדרום. עוד ייבנו בשכונה שלל גינות ציבוריות, ספורטק עם מתקני כושר, שבילי אופניים, מגרשי כדורסל, קט-רגל ופטאנק, מתחם סקייט פארק וכן בית קפה ואזורי מסחר. לאחרונה הושלמה בנייתו של קניון באזור הכולל חנויות, מסעדות ובתי קפה, וכן הוקמו בתי ספר וגני ילדים.

שגיא לנצ'נר מנכ"ל ינוב בניה ופיתוח

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן