חדשות רעננה

המרכזים הקהילתיים ברעננה – איתכם גם בבידוד

עיריית רעננה יוצאת בתוכנית ייחודית להפעלות ילדי העיר בזום במהלך שהותם בבידוד בשל גל תחלואת הקורונה; התוכנית תכלול הפעלות לקבוצות הגיל השונות על ידי מדריכי המרכזים הקהילתיים, לחיזוק הקשר הבינאישי ועידוד השיח בקרב הילדים

על רקע ריבוי מקרי הבידוד במערכת החינוך בשל התפרצות גל הקורונה החמישי, ומתוך מודעות לחשיבות קיום הפעלות ועידוד הילדים המבודדים, יוצאת עיריית רעננה בימים אלו עם תוכנית פעילות ייחודית לילדי העיר ישירות מבתיהם.
 
התוכנית, בהובלת המרכזים הקהילתיים בעיר, הפועלים לאורך השנה ליצירת פעילויות מקרבות ושיתוף הציבור במיזמים קהילתיים ופעילויות תרבות, נועדה לתרום לחיזוק הקשר הבינאישי, השיח והתקשורת בקרב ילדי העיר במהלך שהותם בבתיהם, ולהקל עליהם את הבידוד והריחוק מבתי הספר.
 
התוכנית תועבר החל מיום א', 23.1.22 על ידי מדריכי המרכזים הקהילתיים, תוך חלוקה לשלוש קבוצות גיל – כיתות – א'-ב', ג'-ד וה'-ו, עבורן יתקיימו פעילויות ייעודיות ותכנים מגוונים מהנים, המותאמים לגילם. כל קבוצת גיל תיהנה מדי יום מפעילות בת 45 דקות, סה"כ שלוש פעילויות ביום לכלל הקבוצות – שתועבר על ידי המדריכים בזום ישירות מאולמות המרכזים הקהילתיים. בין תכני הפעילויות סדנאות אומנויות, מחול, קפוארה, שחמט, קראטה, אוריגמי קונג פו, תיאטרון, סייף , אימוני hit ועוד.
 
 במקביל לתוכנית הפעילות, מוצעים לילדי העיר בהובלת רשות הספורט, סרטונים ופעילויות ספורטיביות מונחות, על ידי מדריכי ספורט מקצועיים. הפעילויות מוצעות במגוון ענפי ספורט, בקישור ישיר מהרשתות החברתיות העירוניות. כמו כן, בהובלת מנהל קהילה בעירייה, מוצעת לילדי העיר התחברות לקייטנת זום יומית "החבורה של אסי ויהונתן" ובה מגוון תכנים שיועלו מדי יום, עד ה- 3.2. בין המשתתפים בפעילות – מתן צור, ד"ר מולקולה, אמן החושים אסף סלומון, אביה הר נוי, ועוד. הקייטנה ללא תשלום, ברישום מראש במנהל קהילה בטלפון – 09-7610380.
 
ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "משבר הקורונה והגל החמישי, משפיעים על כל אחד ואחת מאיתנו, אולם הראשונים לשלם את מחיר כניסתו של גל התחלואה החמישי, הינם ילדי העיר היקרים, החווים הפרה ישירה של שגרת חייהם והרצף החינוכי חברתי המוכר להם. אנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להקל על תלמידי העיר במהלך הבידוד, ואני מברך על צאתה לפועל של התוכנית הייחודית של המרכזים הקהילתיים, לקיומן של פעילויות חברתיות והפגתיות למען התלמידים. אני מזמין את הילדים להתחבר לפעילויות וליהנות מהתכנים המגוונים בתקווה לשובה המהיר של השגרה לחיינו והחזרה הרציפה למסגרות הלימוד".
 
הפעילויות אינן מצריכות רישום מראש, וכל ילד מילדי העיר מוזמן להתחבר ישירות מביתו בשעות הפעילות במהלך הבוקר. מידע נוסף אודות מערכת הפעילות וללוחות הזמנים בקבוצות הגיל השונות, ולקישור לזום לפעילות- ברשתות החברתיות העירונית.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן