חדשות רעננה

המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין בחר את העובדים המצטיינים לשנת 2020

כמדי שנה, ועדת המצוינות של בית החולים, המורכבת מחברי הנהלת בית החולים, יו"ר ועד העובדים ויו"ר ועד הרופאים, בחרה מבין כלל העובדים המועמדים את הראויים ביותר לקבלת פרס מנכ"ל  הכללית ופרסי מנהל המרכז הרפואי לוינשטיין.

משמאל לימין: יהודית חזיזה, אילנה אור, נור אל דין גיוסי, ד"ר ירון ואטס

פרס מנכ"ל הכללית:

אילנה אור – אחות מרכזת תחום מניעת זיהומים, הנהלת הסיעוד

פרס מנהל המרכז הרפואי:

יהודית חזיזה – ראש צוות, המכון להערכה תפקודית

נור אל דין ג'יוסי – כוח עזר, המחלקה לטיפול נמרץ ולשיקום הכרה

ד"ר ירון ואטס – רופא מתמחה ברפואה פיזיקלית ושיקום

תמר לוי, מנהלת משאבי אנוש, מציינת: "העובדים הזוכים נבחרו מבין 14 מועמדים שעמדו בקריטריונים ונידונו בוועדה. הבחירה מבוססת על הצטיינות לאורך זמן במסגרת התפקיד ובמסגרת הפעילות כולה במרכז הרפואי. כמו כן גם השנה המשכנו בקטגוריה לבחירת רופא/ה מתמחה מצטיין/ת שכללה 3 מועמדים".

ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, מציין: " אנו מוקירים את כל העובדים שלנו ובמיוחד את המצטיינים בין המצטיינים, ומאחלים להם הצלחה רבה והמשך עבודה פורייה ומהנה אצלנו".

ואלה הזוכים בפרס "העובד המצטיין" לשנת 2020:


זוכת פרס מנכ"ל הכללית

אילנה אור, אחות מרכזת מניעת זיהומים, עובדת בלוינשטיין ובכללית 39 שנה. 

אילנה אכפתית, עובדת עם כל הלב והנשמה ונתפסת על ידי כלל הסקטורים במרכז הרפואי כדמות בעלת סמכות מקצועית וידע נרחב בתחומה. מפרוץ מגיפת הקורונה לחיינו אילנה מנהלת חקירות אפידמיולוגיות בקרב העובדים, המטופלים ובני המשפחות וכן מקיימת הדרכות 24/7 לצוותים הרפואיים. אילנה זמינה לאורך כל שעות היממה, גם לשיחות מהמעבדה באמצע הלילה, בסופי שבוע ובחגים ותמיד משיבה בנועם הליכות, בצורה אדיבה, מקצועית ומרגיעה. אילנה קיבלה את פרס המנכ"ל על המעורבות והאכפתיות שלה בצורה יוצאת דופן. 

 

זוכי פרס מנהל המרכז הרפואי

יהודית חזיזה, ראש צוות, מכון להערכה תפקודית, עובדת בלוינשטיין ובכללית 42 שנה.

יהודית עובדת במכון להערכה תפקודית במשך שנים רבות ועושה זאת באכפתיות ובדאגה רבה למטופלים, לעובדים ולרופאים. יהודית עושה הכול על מנת לתת שירות מקסימלי למוסד לביטוח לאומי ודואגת לאווירה טובה ונעימה במכון. היא נותנת את כל כולה בעבודתה ומשקיעה זמן רב בהעברת הידע הרב שלה לשאר עובדות המכון. 

נור אל דין ג'יוסי, כוח עזר, המחלקה לטיפול נמרץ ולשיקום הכרה, עובד בלוינשטיין ובכללית 17 שנה.

נור בעל יחסי אנוש טובים ותורם רבות לאווירה נעימה במחלקה. הוא נרתם תמיד לעזרה לחבריו לעבודה, קפדן ונעים הליכות, בעל מסירות גבוהה והקפדה על איכות הטיפול במטופלים. נור ניחן ביכולת מתן שירות יוצאת דופן, הוא אינו מפספס דבר בטיפול ואף עושה מעל ומעבר.

ד"ר ירון ואטס, רופא מתמחה ברפואה פיזיקלית ושיקום, מתחיל את שנתו השלישית בלוינשטיין.

ד"ר ואטס מבצע את הנדרש ממנו בצורה אחראית, מעמיקה ומקיפה. הוא מנהל את ההרצאות ושעות ההעשרה לרופאים ("אקדמיה בפיג'מה") ומוביל את לוינשטיין במיזם לקידום אורח חיים בריא בקרב המטופלים, בני המשפחות והצוות הרפואי. ד"ר ואטס תמיד אמפתי, אוהד ורגיש לצרכי המטופלים ובני משפחותיהם, אהוב מאוד על ידי הצוותים השונים ועובד עם כולם בצורה מכבדת ומשתפת.





כתבות קשורות

כתבות קשורות

3 תגובות

  1. טנדובסקי עמליה הגב

    מצרפת לבחירתכם את יהודית חזיזה כעובדת מצטינת אכן מגיעה ללא כל ספק ויפה שנתנם לה את הזכות מכירה אותה הן כעובדת במכון והן כמתנדבת הרבה שנים ורואה את ההשקעה הגגולה דלה במכון הן במתן שרות לאוכלוסיה במחוץ והן לעובדים במכון מאחלצ לה ברכות חמות לעוד הרבה שנים טןבות

  2. מיכאל בכר הגב

    הצוות המנצח של המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין – אין עליכם! אתם מקור גאווה לכולנו

  3. תמר סטולרו הגב

    אילנה היקרה,
    ברכות מכל הלב בקבלת הפרס, בנוסף לעבודתך את גם מתנדבת במועדון של ניצולי שואה ביחד עם יהודה וחברים נוספים!
    אני מחבקת אותך באהבה גדולה!❤

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן