חדשות רעננה

התקנת מערכות מיזוג זה א.נ.י מיזוג אוויר!

רכשתם מערכת מיזוג חדשה ואתם מחפשים אחר צוות התקנות מקצועי ומנוסה? רוצים להבטיח לעצמכם שירותי התקנה מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר בישראל? זה הזמן לדעת הכול על שירותיה של חברת א.נ.י מיזוג אוויר- חברת ההתקנות המובילה של ישראל.

אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, מובילים את ענף ההתקנות בתחום מערכות המיזוג כבר למעלה מ-25 שנה ואנו עושים זאת על הצד המקצועי והבטיחותי הטוב ביותר. לרשותנו, צוותי עבודה מנוסים ומיומנים בפריסה ארצית, כאשר בראש כל צוות עומד טכנאי מזגנים מוסמך מטעמנו. בין היתר אנו מתמחים בהליכי תכנון והתקנה של מערכת VRF הנחשבת כיום למערכת המיזוג המתקדמת ביותר מסוגה בענף המיזוג, וזאת לצד התמחות מקצועית בהליכי תכנון והתקנה של מערכות מולטי אינוורטר, מערכות מיזוג מיני מרכזיות ומזגנים עיליים.

מהי מערכת מיזוג מסוג VRF?

מערכת מיזוג מסוג VRF היא מערכת מיזוג מתקדמת מסוגה הפועלת בטכנולוגיית ה-  VARIANT REFRIGERANT FLOW. מערכת VRF מורכבת מיחידת עיבוי (מדחס) מרכזית אחת אותה אנו מתקינים מחוץ למבנה וממספר משתנה של יחידות אידוי פנימיות בהתאם למספר החדרים אותם תהיו מעוניינים למזג. חשוב לנו לציין שלכל יחידת עיבוי מרכזית ניתן לחבר עד 7 יחידות אידוי פנימיות, כאשר התקנת המערכת תאפשר גם לכם ליהנות מכל אחד מהיתרונות המרכזיים הבאים:

  • התקנה מודולארית של המערכת בהתאם לתכנית אדירכלית או תכנית עיצוב פנים
  • חיסכון מצטבר של עד 50% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים עיליים הפועלים בטכנלוגיית ON OFF ובהשוואה למערכת מיזוג מיני מרכזית
  • מערכת מיזוג פונקציונאלית הפועלת באופן מיטבי גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים
  • מערכת מיזוג המתאפיינת בפעולת מיזוג שקטה במיוחד
  • מערכת מיזוג חכמה המגיעה עם לוח פיקוד חכם וניתנת להתממשקות עם מערכות בית חכם מכל סוג
  • כל יחידת אידוי ניתנת להפעלה עצמאית ללא תלות בתנאי הטפרטורה של יתר יחידות האידוי המחוברת למערכת.

התקנת מערכות VRF בהתאם להוראות יצרן

בניגוד למערכות מיזוג אחרות, התקנה של מערכת VRF חייבת להיעשות בהתאם להוראות יצרן של המערכת וזאת לנוכח העובדה שעם סיום עבודות ההתקנה נדרש אישור מכתב מטעם חברת הייצור על ההתקנה. ללא אישור זה לא תוכלו לעשות שימוש בכתב האחריות המוענק לכם במעמד רכישת המערכת. אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, מודעים היטב לחשיבות ההתקנה על פי הוראות יצרן, ולכן, אנו מבצעים את כל עבודות ההתקנה של מערכות VRF בהתאם לדרישות ההתקנה הספציפיות של כל חברת ייצור העוסקת ומתמחה בהליכי ייצור של מערכות מיזוג אוויר VRF. בנוסף, אנו מעניקים כתב אחריות על עבודות ההתקנה המיושמות על ידינו, כאשר אחריות זו תקפה לכל מרכיבי ההתקנה.

אומנם עלויות הרכישה וההתקנה של מערכת VRF נחשבות לגבוהות יותר בהשוואה לעלויות הרכישה וההתקנה של מערכות מיזוג אחרות, לרבות, מערכת מיזוג מיני מרכזית, אך החיסכון המצטבר של צריכת החשמל של המערכת לאורך זמן, מקזז את עלויות הרכישה וההתקנה החד פעמיות. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם מערכת מיזוג פונקציונאלית, איכותית ואמינה לאורך שנים, זה הזמן ליצור איתנו קשר לצורך קבלת ייעוץ בנוגע לגודל המערכת היכולה להתאים עבורכם. שירותי הייעוץ המוצעים על ידינו בהקשר זה מהווים חלק בלתי נפרד מתודעת השירות הגבוהה שלנו והיא מוענקת לכם ללא עלות וללא התחייבות מצידכם להתקנת המערכת באמצעותנו.

הניסיון המקצועי שלנו, הרווח כולו שלכם!

כחברת התקנות מובילה בתחומה, אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות מרכזיים הכוללים בין היתר:

  • צוותי התקנה מנוסים ומיומנים בפריסה ארצית – לרשותנו מערך כלל ארצי של צוותי התקנה העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון והתקנה של כל מערכות המיזוג הקיימות בשוק המיזוג המקומי.
  • התמחות מקצועית בהתקנת מערכות מיזוג בכל סדר גודל – אנו מתמחים גם בהתקנת מזגנים עיליים בודדים וגם בהתקנת מערכות מיזוג לדירות, בתים ומשרדים וחללים מסחריים ותעשייתיים גדולים.
  • אנו מספקים מגוון רחב של שירותים מקצועיים במסגרת עבודות ההתקנה, החל משירותי תכנון מקדים של התקנת המערכות, דרך הקמת תשתיות מובנות לצרכי ההתקנה ועד פירוק מערכות מיזוג ישנות אותן אתם מעוניינים להחליף.
  • אנו מספקים גם שירותי טכנאי מזגנים לכל סוגי מערכות המיזוג לצרכי התמודדות עם תקלות ובעיות שונות במערכת המיזוג.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן